Gå til innhold

Det er et helvete..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Her på jobb? Kunne jo selvsagt konstruert en og annen brannalarm, knust noen ruter og fått i gang etterforskning, osv, og da blir det jo forsåvidt ikke flere lørdagsvakter, ei heller noen andre vakter, på meg i framtiden, men et sted går genseren :)

Jeg mente her inne da SDD:) Lag action her inne. Lag en eller annen spektulær tråd om ett eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    25

  • naiv

    9

  • tooonie

    6

  • Zirine

    5

Mest aktive i denne tråden

Kanskje vi kunne bytte helvete.

Har drukket noen glass vin og har rikelig med penger i lommeboka. Allikevel har jeg ikke lyst til å gå ut, føler meg fortsatt edru og har lyst til gjøre seriøse kjedelige ting.

Dette kan umulig være normalt eller sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kunne bytte helvete.

Har drukket noen glass vin og har rikelig med penger i lommeboka. Allikevel har jeg ikke lyst til å gå ut, føler meg fortsatt edru og har lyst til gjøre seriøse kjedelige ting.

Dette kan umulig være normalt eller sunt.

Nei, det der hørtes unektlig ganske unormalt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kunne bytte helvete.

Har drukket noen glass vin og har rikelig med penger i lommeboka. Allikevel har jeg ikke lyst til å gå ut, føler meg fortsatt edru og har lyst til gjøre seriøse kjedelige ting.

Dette kan umulig være normalt eller sunt.

Du har helt rett. Vi bør være mer bekymra for deg enn for SDD.

Vi lytter kjære sherlock, sånn i tilfelle du har lyst til å fortelle oss hva som plager deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente her inne da SDD:) Lag action her inne. Lag en eller annen spektulær tråd om ett eller annet.

Om hva?

Gi meg noen tips, så kommer tråden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hva?

Gi meg noen tips, så kommer tråden! :)

Skriv om våre nye landsmenn, politikk.

Eller andre litt på kanten ting så får du i gang en frodig debatt*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriv om våre nye landsmenn, politikk.

Eller andre litt på kanten ting så får du i gang en frodig debatt*s*

Vi får se sånn utpå natta.. Problemet er at jeg ikke har pc hjemme, og hvis jeg ikke klarer å få igang min nye i morgen, så får jeg ikke sett hva folk svarer meg med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett. Vi bør være mer bekymra for deg enn for SDD.

Vi lytter kjære sherlock, sånn i tilfelle du har lyst til å fortelle oss hva som plager deg ;-)

Det som plager meg mest er at om denne høyst snusfornuftige tilstanden fortsetter, vil jeg ikke komme til å oppleve noe som helst i løpet av sommerferien.

(Legg merke til den overdrevent omstendelige formuleringen her. En normal person ville ha skrevet "vil jeg ikke oppleve noe som helst i sommerferien".)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som plager meg mest er at om denne høyst snusfornuftige tilstanden fortsetter, vil jeg ikke komme til å oppleve noe som helst i løpet av sommerferien.

(Legg merke til den overdrevent omstendelige formuleringen her. En normal person ville ha skrevet "vil jeg ikke oppleve noe som helst i sommerferien".)

Den tilstanden kan du ikke være i så meget lenger, shirl. Du må slå ut håret. Gjør noe helt sprøtt! Ta på deg blå sokker istedenfor sorte i morgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det der hørtes unektlig ganske unormalt ut!

Kan du ikke servere en løgn av og til, fx si at dette er helt normalt, på ingen måte skadelig, like sunt for hjertet og immunsystemet som rødvin og at det dessuten vil gå over i løpet av kort tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tilstanden kan du ikke være i så meget lenger, shirl. Du må slå ut håret. Gjør noe helt sprøtt! Ta på deg blå sokker istedenfor sorte i morgen! :-)

Helt enig. Men blå sokker er ikke sprøtt nok, en gul og en blå er bedre. Du vet, da kan jeg si at jeg ikke er syk bare svensk :-).

Har forresten enda en ting som plager meg. Skal på ferie og er nødt til å kjøpe meg badebukse. Før i tiden var shortsene normalt lange og brukende til å bade eller sole seg i, nå rekker de pinadø helt ned på knærne. Lurer derfor fælt på hvilken type badebukse som ser minst patetisk ut. Har nemlig hørt at noen typer er helt patetiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er da ikke uetisk.

Jeg er sikker på at det er blitt født mange barn med fulle jordmødre som raver rundt der jenta ligger å trøkker!

Så det er overhodet ikke uetisk!

Er du forresten jordmor?

Jeg er bare jordmor når katten skal føde. Men jeg er jo flink til det meste, da :-Þ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

Hvorfor blir du ikke med typen til byen da?

Hmmm, var det du som skrev et innlegg under her om problemet?

Mener å ha lest noe sånt i dag :)

thihi. det var nok meg. jeg dro til byen likvel. men har ikke sett typen. nå er jeg hjemme. fortsattikke sett tupen. men kvelden er ung. jeg for min del går og legger meg. blæ. litt trøtt nå, ja. klem klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Nei, men jeg angrer på at jeg ikke gjorde det. De har herja som små demoner her i kveld. Nå sover de, takk og lov. Og jeg drikker vin fordi jeg fortjener det :-)

Bare vent til i morgen, som altså er i dag. Demonfaktoren hos unger er proporsjonal med graden av bakrus hos barnevakta x 3. Du skulle absolutt spist dem da du hadde muligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...