Gå til innhold

Det er et helvete..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Jeg skal fortelle deg en ting, og det er at jeg kan gå på en real smell i morgen, en smell uten noen som helst sammenligning, og den smellen kommer dersom det blir ekstraomganger!

Jeg skal nemlig være på jobb på en ekstrem nedtur-fotballkamp i morgen, i eliteserien...

Jeg jeg tror for øvrig at det står 0-0 før straffespark, og at Tyskland vinner!

Jeg kjørte som et svin til by'n i dag for å se bronsefinalen, og så gikk den bare på CD! :-(

I dag ble huset malt i gult og grønt. Jepp.

Samba ruuules!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    25

  • naiv

    9

  • tooonie

    6

  • Zirine

    5

Mest aktive i denne tråden

Hvis du vil ha noe morsomt å høre på, så kan du sende meg en mail, og så sender jeg 1 jævlig sint fyr, og en som er jævlig frekk, på lydfil. Festlige greier....Hvis du ikke allerede har hørt de da, som så mange andre...

[email protected]

Jeg har et aldri så lite problem og det er at jeg ikke har lydkort på denne maskinen her. Er jo på jobb vettu, og hjemme har jeg ingen pc for tiden.

Noen knotet til det å formatere harddisken på min nye pc her forleden, og nå må jeg få noen til å se på den til mandag igjen.

Enda en grunn til at ting er et helvete for tiden. Hater når jeg legger ut masse penger for ting å så får jeg det ikke til å funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte som et svin til by'n i dag for å se bronsefinalen, og så gikk den bare på CD! :-(

I dag ble huset malt i gult og grønt. Jepp.

Samba ruuules!

Brasil er det morsomste laget, selvsagt, men jeg tror ikke de klarer å komme igjennom Tysklands forsvar, og jeg tror ikke at de klarer å utmanøvrere mr Kahn.

Altså har jeg en aldre så liten feeling om at det går Tysklands vei i morgen. Brasil er også jævlig svake defansift der de kommer med samtlige mann i anfall (jeg har lært og og! :)), og det kan by på tyske kontringsmuligheter.

Det er 4.5 i odds i forhold til tysk seier før pause, på Unibet, og jeg vurderer å gå for det.

Siden jeg gikk i overskudd i dag kan jeg jo ta meg råd til det.. kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær glad at det ikke er en fødende katt i nærheten.

Er det uetisk av en jordmor å drikke litt på vakt, tror du? Det er jo ikke akkurat betalt arbeid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller når typen og alle vennene dine er på byen. De vennene som ikke er på byen er i syden.... BUHUUU!

Hvorfor blir du ikke med typen til byen da?

Hmmm, var det du som skrev et innlegg under her om problemet?

Mener å ha lest noe sånt i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverre?

Tror du.......? Nei det kan da ikke være mulig?

Hører noen lyder fra kjelleren. Det kan være småspetaklene. Eller Sverre...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har sikkert fortjent det, og jeg tjener jo penger på det...

I tillegg vant jeg 300 kroner på tyrkias seier i stad, og i morgen vinner jeg ca 450 på at Molde slår Brann, Stabæk slår Start og Lyn slår Bryne.

Det at jeg også har med kortet mitt og at det er en del frisende kamper å satse kroner på i morgen gjør jo at jeg kan komme ut av denne helgen med en pen fortjeneste!

Ja, godt og blandet har jeg her, det og røyk, kaffe og grønn farris er jo hyggelig.

Det triste er å gå glipp av festen... Gleder meg til den er slutt sånn utpå natta!

Bakrusen føler jeg ikke at er fortjent!

Faen, hva har skjedd med tyrkerne? Er de dopet? De var jo ikke på nivå med Norge engang, den gang Norge kom til et sluttspill, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et aldri så lite problem og det er at jeg ikke har lydkort på denne maskinen her. Er jo på jobb vettu, og hjemme har jeg ingen pc for tiden.

Noen knotet til det å formatere harddisken på min nye pc her forleden, og nå må jeg få noen til å se på den til mandag igjen.

Enda en grunn til at ting er et helvete for tiden. Hater når jeg legger ut masse penger for ting å så får jeg det ikke til å funke.

Tja- du er ikke helt uheldig...Her har TV'en stått på siden Dagsrevyen og nå kommer Rune Larsen & Co...*grøss*

Forøvrig kan du jo kikke litt på denne søte lille linken, om kjønnsskifteoperasjon...Har ikke du vurdert det en gang?

http://www.bizarremag.com/members/sexchange.html#photos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, hva har skjedd med tyrkerne? Er de dopet? De var jo ikke på nivå med Norge engang, den gang Norge kom til et sluttspill, mener jeg.

Du er så mistenksom naiv. Love and peace beibi *vise v-tegnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja- du er ikke helt uheldig...Her har TV'en stått på siden Dagsrevyen og nå kommer Rune Larsen & Co...*grøss*

Forøvrig kan du jo kikke litt på denne søte lille linken, om kjønnsskifteoperasjon...Har ikke du vurdert det en gang?

http://www.bizarremag.com/members/sexchange.html#photos

Jeg har helt sluttet å vurdere det da det ville blitt et jævla tap for veldig mange av verdens kvinnelige befolkning. De ville utvilsomt sørget om jeg hadde blitt kvinne.

De lesbiske ville derimot jublet, og det er jo noe jeg bør ta opp til vurdering.

Tror du det går ann å gjøre en lesbisk jente heterofil? Jeg har en venninne som først var hetero, så bifil, og nå er hun 100 % lesbisk.

Bør jeg gå for prosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Brasil er det morsomste laget, selvsagt, men jeg tror ikke de klarer å komme igjennom Tysklands forsvar, og jeg tror ikke at de klarer å utmanøvrere mr Kahn.

Altså har jeg en aldre så liten feeling om at det går Tysklands vei i morgen. Brasil er også jævlig svake defansift der de kommer med samtlige mann i anfall (jeg har lært og og! :)), og det kan by på tyske kontringsmuligheter.

Det er 4.5 i odds i forhold til tysk seier før pause, på Unibet, og jeg vurderer å gå for det.

Siden jeg gikk i overskudd i dag kan jeg jo ta meg råd til det.. kanskje...

Alla mann i anfall på dom stora ytorna, en nickskarv og VIPS så vinner Brasil! *Ler*

Jaja, er ikke uenig i det du skriver, Kahn er et stort hinder for brassene, men jeg håper de vinner uansett. Liker ikke Tysklands defensive og tunge spillestil. Dessuten tror jeg ikke Tysklands eventuelle kontringer er av de aller farligste, til det er Hans Franz Heinz for treig, hmm, forhåpentligvis.

Legger du ut den novella på dol når du er ferdig med den? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, hva har skjedd med tyrkerne? Er de dopet? De var jo ikke på nivå med Norge engang, den gang Norge kom til et sluttspill, mener jeg.

Tyrkerne? Hmm hva med disse dvergene fra Korea? Ærlig talt, de burde aldri vært i finalene engang.

Tyrkerne er jeg derimot veldig imponert over, og jeg føler at en tredjeplass i VM for dem var helt i henhold. I hvertfall i år.

Men nå må det jo sies at Frankrike røyk ut, Argentina røyk ut, mens Italia og Spania røyk på dommertabber, så det er ikke godt å vite hvor fortjent årets plasseringer er.

Tyrkerne har uansett menn på noen av Europas beste lag, og i dette VM har de innfridd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alla mann i anfall på dom stora ytorna, en nickskarv og VIPS så vinner Brasil! *Ler*

Jaja, er ikke uenig i det du skriver, Kahn er et stort hinder for brassene, men jeg håper de vinner uansett. Liker ikke Tysklands defensive og tunge spillestil. Dessuten tror jeg ikke Tysklands eventuelle kontringer er av de aller farligste, til det er Hans Franz Heinz for treig, hmm, forhåpentligvis.

Legger du ut den novella på dol når du er ferdig med den? ;-)

De mangler også Ballack i morgen, og det er en mann tyskerne muligens ikke har råd til å ha på benken i en finale mot Brasil.

Hehe, det hadde vært noe, og kanskje vi kunne skrevet en sammen? Det var jo en sånn dol-påskekrim sak her hvor alle skrev det de følte for, så hva med en erotisk novelle i samme stil?

I am in! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alla mann i anfall på dom stora ytorna, en nickskarv og VIPS så vinner Brasil! *Ler*

Jaja, er ikke uenig i det du skriver, Kahn er et stort hinder for brassene, men jeg håper de vinner uansett. Liker ikke Tysklands defensive og tunge spillestil. Dessuten tror jeg ikke Tysklands eventuelle kontringer er av de aller farligste, til det er Hans Franz Heinz for treig, hmm, forhåpentligvis.

Legger du ut den novella på dol når du er ferdig med den? ;-)

En lirare må vel også til for å vinne?

Lirare er et fint ord! Akkurat passe vanskelig tungegymnastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

De mangler også Ballack i morgen, og det er en mann tyskerne muligens ikke har råd til å ha på benken i en finale mot Brasil.

Hehe, det hadde vært noe, og kanskje vi kunne skrevet en sammen? Det var jo en sånn dol-påskekrim sak her hvor alle skrev det de følte for, så hva med en erotisk novelle i samme stil?

I am in! :)

*angst*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

En lirare må vel også til for å vinne?

Lirare er et fint ord! Akkurat passe vanskelig tungegymnastikk.

Lirare???

Har det noe med fotball og gjøre, eller er det en lirekassemann?

Hmm, hvorfor høres det ut som om det er dobbelt så mange S-er i det ordet enn det egentlig er?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lirare må vel også til for å vinne?

Lirare er et fint ord! Akkurat passe vanskelig tungegymnastikk.

Men hva betyr det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...