Gjest sad girl Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Hei. jeg er en jente på 18 år som har vanskelig å akseptere meg selv. jeg vil ha en stram mage, stramme lår og en stram rompe. hvordan burde jeg trene? jeg er 160 cm og veier 50 kilo. fføler meg feit, men er kanskje ikke det. rmpa mi er så stor syntes jeg. jeg ber om hjelp. dette går utover mitt liv. hvor lenge må jeg også trene for å oppnå resultater...? takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coach Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei, Happygirl. :-) 160 og 50kg ?? Definitivt ikke feit. Stram rompe og flat mage krever trening og disiplin. Et råd for trening er f.eks. boksing, kick-boxing o.l. idretter der du trener hele kroppen på en morsom måte. Bruk sunn fornuft og gjør ting du liker. Når du veier så lite kan jeg garantere at rompa di ikke er stor!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.