Gå til innhold

(Tittel mangler)


Amiga

Anbefalte innlegg

Nå blir det jo helt umulig å lese innlegg eller å følge en tråd for alle innleggene åpnes i eget vindu! :-/ Skulle det ikke bli som før da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør ikke det her. Åpnes helt som vanlig.

Når jeg er ferdig med å svare på et innlegg må jeg trykke på Back het til jeg er tilbake der jeg var for det finnes ikke en eneste link i det vinduet som åpner seg. Og jeg har ikke rørt innstillingene siden i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er ferdig med å svare på et innlegg må jeg trykke på Back het til jeg er tilbake der jeg var for det finnes ikke en eneste link i det vinduet som åpner seg. Og jeg har ikke rørt innstillingene siden i går!

Jeg har ihvertfall sett at forskjellige nettlesere oppfører seg forskjellig.

Her på jobb (fyda !) har jeg Netscape 4.7, og får eget vindu hvis jeg bare klikker på et innlegg, og ikke på Se tråd.

Hjemme bruker jeg Internet Explorer eller Netscape 6.2. Der kommer alt i samme vindu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall sett at forskjellige nettlesere oppfører seg forskjellig.

Her på jobb (fyda !) har jeg Netscape 4.7, og får eget vindu hvis jeg bare klikker på et innlegg, og ikke på Se tråd.

Hjemme bruker jeg Internet Explorer eller Netscape 6.2. Der kommer alt i samme vindu.

Jeg har IE 6.0 I går kom innleggene opp i høyre frame men det gjør de ikke i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...