Gå til innhold

Hvor mye tjener dere på reklamene her på DOL?


eminem

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvor mye dere tjener på reklamen her på DOL? Og så er det en ting til, hvordan ser du ut Webmaster? Er du gutt? Er du jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Det første spørsmålet ditt må jeg få undersøke litt før jeg eventuelt kan svare på.

Jeg kommer ikke til å legge ut noen opplysninger om meg selv, derfor vil det ikke komme noen bilde av meg her på siden om det var det du tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Monna Nordhagen - Doktor Online

Vi kan desverre ikke gå ut med tall i forhold til hvor mye vi tjener på reklame. Men jeg kan forsikre deg om at de investeringer vi gjør i å gjøre tjenesten best mulig og mest mulig kjent for alle langt overstiger det vi tjener nå og vil gjøre det en god stund fremover.

En av de største kostnadene vi har er å honorere alle legene og andre som svarer i tjenesten, men det koster også penger å drifte servere, produsere nyheter og å markedsføre oss slik at flere kjenner til og bruker Doktor Online.

Vi er ikke er en offentlig tjeneste, og må dermed ha inntekter for å kunne drive Doktor Online. Det er dere som bruker oss som bestemmer om dette er en god tjeneste for dere, og så vil annonsører avgjøre om de får de resultater de vil ha og dermed om de fortsatt vil legge igjen penger hos oss. Slik er det, og fungerer det bra for alle så får vi etterhvert et overskudd. Om dere finner tjenesten dårlig eller annonsørene ikke får resultater så vil ikke Doktor Online leve. Men det satser vi selvsagt på at vi skal, og håper dere som bruker tjenesten vil det samme!

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...