Gå til innhold

Hva synes dere om dette med Terje Thune og tv2?

Anbefalte innlegg

Klart fyren er en dritt. Han bør tas, straffes, miste advokatbevilling og jobb.. men er det ikke vel tøft å henge ut et menneske på tv2 på den måten? Han har sikkert barn på skole, treningskamerater, en kone.. ja, et liv. Nå kan han aldri komme tilbake som en anonym hvem som helst, han er ødelagt for alltid både profesjonelt og privat. Er det ikke litt i heftigste laget da?

På den annen side.. var det ikke for at tv2 kunne få en historie ut av det, ville jo sånne drittsekker aldri blitt tatt heller...

Fortsetter under...

Ingen tvil om at TV2 har gjort et scoop her, og det er jo en ganske så utrolig historie.

Synes også veldig synd på familien til Terje Thune, og jeg syntes også det er drøyt å henge en person så til de grader ut til spott og spe. Det hadde nok gått an å sette en stopper for aktiviteten hans uten å henge ham i gapestokk som de nå har gjort. En begynner nesten å lure på om TV2 mener at han fortjener det... De kunne også ha anonymisert karen, ved f.eks å ikke bruke bilde og ikke nevne ham ved navn og heller si "tidligere ansatt i UDI, nå advokat".

Men det er jo et ganske så alvorlig overtramp. Vet om advokater som har mistet bevilgningen for mye mindre.

Gjest Den opprinnelige m&m

Det var jo samme fyren som var den UDI-ansatte som det sto om i VG og Aftenposten for et års tid siden også. Da ble han ikke navngitt. Hvis han var redd for sitt gode navn og rykte burde han tatt skrekken da, og sørget for å holde seg på matta etterpå.

Men selvfølgelig er det tragisk for evt. familie.

Annonse

Han blir vel fri for jobb nå uansett, så jeg tipper det hadde ikke vært noe vanskelig for de som har kjennskap til familien å gjettet hvem det var uansett. Kanskje folk bare hadde slarvet enda mer da, hvis det liksom hadde vært hemmelig. Nå får han jo og ihvertfall familien hans litt mer medfølelse.

For en idiot sier nå jeg. Forhåpentligvis har dette en preventiv virknig på andre idioter....

Så det var kanskje like greit det TV2 gjorde.

Det eneste han kan gjøre nå er å stå frem og fortelle hvorfor han har gjort dette, og innse sine feil. Det tror jeg er eneste måten og redde sitt gode skinn...Å nekte derimot tror jeg vil gjøre slik at at han mister tillit. Oftest er sannheten best, selv om den også er vond.

Det var jo en 'dokumentar' som ble sendt på TV2 så jeg synes ikke synd påhan.

Men skulle ikke forundre meg om han klarer å sno seg unna. Han hevder at det bare var denne ene ganfen han kom med gode råd.

Reagerer også på at han har sykemeldt seg og dratt på fjellet med venner. Trodde ikke man kunne sykemelde seg fra en jobb manikke har ?

Skjønner hva du mener ja.

Fyren skal selvsagt straffes for det han har gjort, men jeg fikk en guffen smak i munnen da jeg så reportasjen på tv2.

Jeg synes tv2 gikk aaaaltfor langt over streken her. Om de ikke vil ta hensyn til ham kunne de jo tenkt litt på familien hans.

Og fyren skal tross alt ha et liv å komme tilbake til etter å ha tatt straffen sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...