Gjest tivoli Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Lurer på om ansatte på tivoli og lignende foretak hvor det er masse forventingsfulle, glade barn har som krav å være så sur og gretten som mulig? Sneipen i kjeften og ikke et smil å se. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61982-kvalitetskrav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pricilla Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Helt enig med at de fleste tivoli-ansatte er sure og lite hyggelige! Synes det er kjempedårlig! Folk går på tivoli for å hygge seg, og det ødelegger stemningen litt med en gretten kar med sneip i kjeften som napper billetten ut av hånda på deg.. Skulle ikke vært ansatt sånne folk. De er vel møkka lei.. Men da burde de finne på noe annet å gjøre. Mener det samme om sure og lite vennlige kelnere. Som ser surt på deg når du setter deg ned, ikke takker, ikke spør hvordan det smaker og så vidt gidder å komme bort til bordet når man febrilsk veiver med armer og bein (for ikke å knipse, for det hater de). Sånne restauranter går ikke jeg på flere ganger ogde får kr. 0,- i tips! Så betjeningen ødelegger kvelden på en måte... For jævlig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61982-kvalitetskrav/#findComment-270722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.