Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest malun

Er det greit å ønske folk død og at barna ders blir syke?

'Så holde kjeft og du for faen som er kjip, gammel, full av blemmer, feit, ekkel og jævlig darlig mora som tenker bare på deg selv og din jævlig utsende. DU dra til helvete og jeg dritte i det du mener, jeg håper at du dø, og jeg er veldig glad i å si tilbake at alle ekle ting som du sa til meg, det er bare en beskrivelse av det du er! DU Som er gammel og har barna som kommer til å lide fremover per grunn av din misjonar budskap. du vet ikke engang hvordan jeg ser ut eller hvor gammel jeg er, så holde kjeft og rett og slett dra til helvete. Du vil ikke hjelp og din ignoranse er det best beskrivelse av hvilke type folk som tror på alternativt blodtype pisspreik, folk som tror at blodtype har noe å gjøre med kost.

Jeg selv riste på hodet, og fortsatt håper at du får undernært barn med spiseforstyrelse og alle slags sykdomer som etterlate av din galskap med kost, i fremtiden kanskje du kommer til å angre for dine patetisk naive kost valg og tiranni i nåtiden.'

...webbis, der dette OK? Skal innrømme at jeg har vært opphetet i krangel med lene3 dulcina selv, men å ønske meg død og barna mine syke? Ærlig talt...Innlegget jeg sikter til er på foreldreforum og handler om glutenfri kost...det har tittelen 'malun'

Fortsetter under...

Annonse

jeg vet hvem du sikter til og jeg vet også hvilke nick hun bruker på andre forum her på dol, og du er ikke den første hun har gått til angrep på. jeg er glad hun er utestengt.

Var det hun som jaga rundt og ropte og skreik på ufrivillig barnløshet?

Gjest malun

Malun

Jøss og bevares.....den damen hadde det sannelig klikket alvorlig for, tør jeg påstå!!

Går det virkelig an...?

*rister på huet*

Det er rart med det - selv om vi er på nettet, og selv om jeg er vant til å krangle med folk, er det noe ganske annet å lese slike ting.

Skikkelig ubehagelig å lese at noen håper at barnet mitt skal bli alvorlig sykt, og at jeg selv skal dø. De andre påstandene faller liksom på sin egen urimelighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...