Gå til innhold

Har du og kjæresten en spesiell sang sammen?

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg sitter og hører på "my way" nå. Det var sangen vi danset til i vårt bryllup i stedet for bryllupsvals. Og den var såå passende til oss, syns jeg. Det ble jo på VÅR måte :)

Rart det der, plutselig får jeg nesten tårer i øynene bare av å høre sangen igjen. Det samme forresten med "From this moment" som ble sunget som solosang i kirken under vielsen. *sukk* Kriblete i kroppen bare jeg sitter og mimrer :)

Fortsetter under...

Jeg har ingen, men hennes er Satisfaction med Stones.

Hmm, min kjæreste går stadig rundt og synger 'I can't get no satisfaction' Det har ikke slått meg før nå at hun sikkert mener det bokstavelig!

iiiiik!!!

Såe.... ja, altså, det er jo ikke en sang vi har sammen, men snarere hennes sang. Faen i helvete....

Annonse

Vår sang over alle, er Hjertemedisin med 3 små kinesere. Den hadde vi som utgangssang under bryllupsseremonien vår, og den danset vi også brudedansen til. I år har vi 6 års bryllupsdag, og enda blir vi helt mjuke når vi hører den. Det har vært sangen vår siden vi traff hverandre i '94, da var den akkurat kommet på cd. :o)

Hjertemedisin

Kor kan æ vær -

Som ikke sjalusien kan fær -

Ka kan æ gjør for dæ -

Som itj allerede e gjort?

Ka kan æ si -

Som ikke fingran mine si -

Når dem hold dæ i handa -

Og ikke vil gi slipp

Fin du e så fin - du e min hjertemedisin -

Fin du e så fin - du e min hjertemedisin

Æ va på vei -

Te å glem kor æ kom fra -

Så kom æ tebake -

Og no har æ det bra -

Her e det ingen knuste koppa -

Her e det ingenting som vitne om ka som skjedd

(Sang & musikk: Ulf Risnes / Baard Slagsvold

Første gang utgitt: 1994

Plate: Hjertemedisin)

Annonse

Vår sang over alle, er Hjertemedisin med 3 små kinesere. Den hadde vi som utgangssang under bryllupsseremonien vår, og den danset vi også brudedansen til. I år har vi 6 års bryllupsdag, og enda blir vi helt mjuke når vi hører den. Det har vært sangen vår siden vi traff hverandre i '94, da var den akkurat kommet på cd. :o)

Hjertemedisin

Kor kan æ vær -

Som ikke sjalusien kan fær -

Ka kan æ gjør for dæ -

Som itj allerede e gjort?

Ka kan æ si -

Som ikke fingran mine si -

Når dem hold dæ i handa -

Og ikke vil gi slipp

Æ va på vei -

Te å glem kor æ kom fra -

Så kom æ tebake -

Og no har æ det bra -

Her e det ingen knuste koppa -

Her e det ingenting som vitne om ka som skjedd

(Sang & musikk: Ulf Risnes / Baard Slagsvold

Første gang utgitt: 1994

Plate: Hjertemedisin)

Nydelig sang og nydelig tekst :) Kineserne har endel bra sanger de forresten :) Deriblant "Dørstokkmila" :)

hehe :) Tidligere hadde jeg "Still loving you" med Scorpions som sang med tre kjærester på rad *s*

Blæh, det sier du bare fordi du har hatt den sangen du nå har med din ektemann, med alle dine kjærester.

Den der var syltynn, anki, men dog en flott roing :)

Blæh, det sier du bare fordi du har hatt den sangen du nå har med din ektemann, med alle dine kjærester.

Den der var syltynn, anki, men dog en flott roing :)

hehehe :) Det ER sant da. Kunne godt innrømt det her om det var tilfelle jeg. Har da innrømt verre ting enn det der i løpet av årene her på DOL ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...