ebl Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg pleier å ta CLA og proteinpulver rett etter at jeg står opp om morgenen, for så å gå direkte og trene. Jeg sykler i en time med ikke spesielt høy intensitet, og tar 4 * 15 repetisjoner på 3-4 forskjellige treningsapparater (mage, rygg, armer). Dette gjør jeg ca. fem ganger i uken. Er dette en hensiktsmessig måte å trene på ? Jeg vet at utholdenhetstrening med ikke for høy intensitet er best å gjøre om morgenen for å maksimalisere fettforbrenningen, noe som er viktig for meg. Imidlertid er jeg usikker på hvordan trening på tom mage er i forhold til muskler. At det eventuelt vil ta lengre tid å se resultater kan jeg akseptere, men er det skadelig på noen måte å trene muskler på tom mage ? Håper noen kan svare meg. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fannster Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei. Skal du få utbytte av den styrketreningen og få opp fettforbrenningen bør du bytte om rekkefølgen. Styrke først så fettforbrenning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.