Gå til innhold

Viktig FU

Anbefalte innlegg

terningkast6
Skrevet

Bruker du rennende vann eller har du vann i glass når du skal pusse tennene?

Gjest Daisy
Skrevet

Rennende vann.. hvis ikke jeg er på hyttetur uten innlagt vann selvsagt :0)

Skrevet

Rennende vann. Glass er ekkelt.

Men jeg lar ikke vanne renne mens jeg står og børster. Det bråker for mye.

Skrevet

Rennende vann, men jeg lar ikke vannet stå og renne mens jeg pusser, da fyker vannregningen i været!

Gjest malun
Skrevet

Jeg bruker alltid rennende vann - bortsett fra på hytta. Der har jeg vann i glass og pusser tenner utendørs.

Skrevet

Jeg bruker alltid rennende vann - bortsett fra på hytta. Der har jeg vann i glass og pusser tenner utendørs.

Å du store. Jeg skjønte at det var no med deg og DER fikk jeg svaret.

Du har hytte.

Gjest malun
Skrevet

Å du store. Jeg skjønte at det var no med deg og DER fikk jeg svaret.

Du har hytte.

Noe med meg..utdyp, værsåsnill?

Så skal jeg avsløre den store hyttehemmeligheten min etterpå?

Skrevet

Noe med meg..utdyp, værsåsnill?

Så skal jeg avsløre den store hyttehemmeligheten min etterpå?

Nei for atte ... jeg bare erter deg :)

Menne.... hytte -> grilling -> grilldress.

Du vet hva vi mener om det?

Gjest malun
Skrevet

Nei for atte ... jeg bare erter deg :)

Menne.... hytte -> grilling -> grilldress.

Du vet hva vi mener om det?

He he...grilldress er noe som _aldri_ blir trukket på denne kroppen, nei.

Og så skal jeg avsløre hemmeligheten: Hytta tilhører foreldrene mine, vi får låne den fra tid til annen.

Skrevet

He he...grilldress er noe som _aldri_ blir trukket på denne kroppen, nei.

Og så skal jeg avsløre hemmeligheten: Hytta tilhører foreldrene mine, vi får låne den fra tid til annen.

Heldiggris :)

Skrevet

Jeg dypper tannbørsten i dass.

Det alternativet har du glemt.

Så må dere huske på at dere ikke skal skylle munnen etter tannpuss da, barn. Så får fluortannkremen virke riktig lenge. (Og det er ikke tull).

Skrevet

Jeg koker vannet dagen før, setter det i en kanne slik at det blir temperert og godt til vi skal pusse tennene. På denne måten kan vi også være helt sikre på at alle basseluskene (sorry Basseluska) er borte.

Hvis vi får gjester koker jeg selvfølgelig vannet to ganger, men det sier seg jo selv i og med at noen bakterier er litt seiglivet.

Skrevet

Jeg vil bare gi deg skryt for at du tar opp dette viktige temaet. Stå på, terningkast6!!

:)

terningkast6
Skrevet

Jeg koker vannet dagen før, setter det i en kanne slik at det blir temperert og godt til vi skal pusse tennene. På denne måten kan vi også være helt sikre på at alle basseluskene (sorry Basseluska) er borte.

Hvis vi får gjester koker jeg selvfølgelig vannet to ganger, men det sier seg jo selv i og med at noen bakterier er litt seiglivet.

Hvem får bruke vannet først, dere eller gjestene?

terningkast6
Skrevet

Jeg vil bare gi deg skryt for at du tar opp dette viktige temaet. Stå på, terningkast6!!

:)

*Rødme*

Synes slike seriøse ting også må få plass i et ellers fjåsete forum.

Skrevet

Hvem får bruke vannet først, dere eller gjestene?

Jeg bruker selvfølgelig vannet først - egoist som jeg er, men forsøker å spytte minst mulig i glasset.

terningkast6
Skrevet

Jeg bruker selvfølgelig vannet først - egoist som jeg er, men forsøker å spytte minst mulig i glasset.

Godt å se at noen har folkeskikk...... forresten.................

Ehm.. hvor spytter du da?

Skrevet

Godt å se at noen har folkeskikk...... forresten.................

Ehm.. hvor spytter du da?

Jeg spytter litt i glasset og litt ikke i glasset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...