SierDuDet Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 ...foreldre og eventuelle kjærester til denne fyren sover godt om natta... http://www.dagbladet.no/sport/2002/07/03/341051.html 0 Siter
mrxx Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Hehe, ikke sikkert de er helt avslappet nei. Jeg kjenner forøvrig til familien hans. 0 Siter
vin Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Uff...nei takke meg til spenningen med Oddsen jeg da : ) F...tapte litt for mye i helga da!! Mvh 0 Siter
favn Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Ble kvalm med en gang jeg leste ingressen. Har moderat høydeskrekk. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 Uff...nei takke meg til spenningen med Oddsen jeg da : ) F...tapte litt for mye i helga da!! Mvh Samme her. Oddsen er en fin ting, men også jeg røyk noen hundrelapper i helgen. Jeg er selvsagt i full gang med å vinne tilbake de tapte kronene 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 Ble kvalm med en gang jeg leste ingressen. Har moderat høydeskrekk. Jeg også, og hadde ikke turt å stå der oppe i det hele tatt... 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Håper han må betale evt. redningsaksjoner og sykehusopphold av egen lomme. Sånt er idioti mener jeg. At han risikerer eget liv og helse driter jeg i, men å risiskere andres ved evt. å komme til å trenge en redningsaksjon er idiotisk. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 Håper han må betale evt. redningsaksjoner og sykehusopphold av egen lomme. Sånt er idioti mener jeg. At han risikerer eget liv og helse driter jeg i, men å risiskere andres ved evt. å komme til å trenge en redningsaksjon er idiotisk. Hehe, jeg tviler meget sterkt på at fyren får behov for noen redningsaksjon om han skulle bomme på sitt stunt:) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Samme her. Oddsen er en fin ting, men også jeg røyk noen hundrelapper i helgen. Jeg er selvsagt i full gang med å vinne tilbake de tapte kronene hehe vant 3200 på unibet 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 hehe vant 3200 på unibet Såpass... Hva satset du på? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Såpass... Hva satset du på? Det var jeg og samboeren da.. det er han som har roen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Hehe, jeg tviler meget sterkt på at fyren får behov for noen redningsaksjon om han skulle bomme på sitt stunt:) Vel, familien hadde nok krevd at noen måtte hente ham ned fra steinura.... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Skrevet 4. juli 2002 Vel, familien hadde nok krevd at noen måtte hente ham ned fra steinura.... Tryner du ut fra trollveggen så lander du ikke på noen steinur, i hvertfall ikke før du har trynt litt for mange meter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.