Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prikkene er helt OK de. Jeg liker litt "rare" bakgrunner jeg da :)

Synes derimot Fullt Hus logoen og det lille barnet(?!) så litt ensom ut. Kanskje det kunne stått på siden, eller hatt noe rundt seg eller noe sånt???...

Det er uendelige muligheter og kjempevanskelig å bestemme seg. _Det_ vet jeg!!! Klarer aldri å bli ferdig selv :)

Ellers må jeg bare si at sida di, og all jobben du har gjort _imponerer_!!!

Prikkene er helt OK de. Jeg liker litt "rare" bakgrunner jeg da :)

Synes derimot Fullt Hus logoen og det lille barnet(?!) så litt ensom ut. Kanskje det kunne stått på siden, eller hatt noe rundt seg eller noe sånt???...

Det er uendelige muligheter og kjempevanskelig å bestemme seg. _Det_ vet jeg!!! Klarer aldri å bli ferdig selv :)

Ellers må jeg bare si at sida di, og all jobben du har gjort _imponerer_!!!

Tusen takk :-)

Har fått mye god hjelp fra dette forumet også, da :-)

Takk for hjelpen. Prøver meg frem litt videre.

Det er ikke bestandig så lett å balansere ønsket om litt lun atmosfære med behovet for lesevennlighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...