Gå til innhold

Begynner han å bli hekta?

Anbefalte innlegg

Gjest varsku

Er litt beskymret for minn mann.

Hans far har lidd / lider av spillegalskap.

Han har mistet både hus og familie , det eneste han sitter igjen med er over 1 mill. i gjeld!

Min mann har aldri hatt antydning til noe slikt , bare sånn aminlig spilleinteresse.

Men for noen mnd siden ble han hekta på tipping /Oddsen, og har siden spilt hver eneste dag!

Taper for det meste .Vi har grei økonomi , men ser pengene flyr.

Er dette arvlig , og hva kan jeg egentlig gjøre?

Vente og se det ann , eller ??!

Håper på noen gode råd fra noen som kanskje kjenner til dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62211-begynner-han-%C3%A5-bli-hekta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det er såpass som du beskriver så mener jeg du må ta det opp med en gang. Hvis dette er roten til spillegalskap, bør det ikke få utviklet seg. Jo tidligere du stopper dette, jo bedre.

Alkoholisme er faktisk arvelig, altså ikke det at enn blir alkoholiker automatisk om enn har foreldre som er det. Men at enn er mer disponert til å få det. Med andre ord skal det mindre til.

Kanskje er det slik med spillegalskap også?....hvem vet, symptomene er ganske like

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...