Gå til innhold

Comet Sharping Solutions Body Contour Gel fra TV-SHOP!

Anbefalte innlegg

Gjest Yunalesca 22

Noen som har kjøpt den? Jeg har nettopp bestillt den, til 922 kr. Har jeg driti meg ut på draget her? Vanligvis er jeg kjempeskeptisk til slike tv-shop ting, men jeg "falt" altså for dette produktet.

Er det noen som har prøvd den og fått noen resultater? Ikke skriv inn og si at det er bare tull- jeg har nemlig nettopp bestilt den så virker det ikke så er det lite jeg kan gjøre.

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Over 900 kroner! Du får forhåpentligvis ikke bare en flaske for det?

Ellers så kan jeg berolige det med at en eller annen ekspertperson på forumet her (tror det var Bruset på alternativt) hadde vært borti en brukerundersøkelse, seriøs sådan virket det som, som faktisk VISTE bra resultater.

Det kan jo hende det også hjelper deg. MEN problemet e nok at du må holde på med den hersens kremen forever for å vedlikeholde. Har du råd?

Hvorvidt den virker eller ikke, tør jeg ikke svare for, men du hadde ikke behøvd å bestille den via tv-shop da; Kremen får du også kjøpt på bl.a. Vita og Cubus... :)

Men den er like dyr der - med mindre du må betale en formue i frakt...? I så fall ville jeg vel kansellert bestillingen og tatt meg en tur til nærmeste Vita-butikk *S*

Lykke til med resultatet - du må gjerne fortelle om det blir noen virkning! (Håper i grunnen på det - det finnes for få mirakelkurer der ute... ;) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...