Gå til innhold

FU: Hvor kald kaffe drikker du og....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jøss, det har jeg aldri tenkt på! Hender jeg har en lunka skvett på termokanna, men siden jeg ikke orker pisslunka kaffe heller jeg den ut. Ofte gidder jeg ikke trakte ny heller. Kanskje jeg skal prøve å varme den i mikro'n neste gang. Går jo an å prøve. har du prøvd. Holdt smaken seg i såfall!

Nei, kaffen MÅ være varm. mannen min derimot venter til den er lunka. Men lunka kaffe som i tilleg har stått lenge på kanna er det verste.

Lillelurven

kaffen skal være passe varm:-) Har ikke micro, vil ikke ha det, men som den kaffekjærringa jeg er,kunne det vel hende jeg hadde gjort noe slikt. På den andre siden; å tilberede kaffe med kjærlighet og selv male gode bønner, er en helt annen opplevelse, enn det jeg slurper i meg sånn til hverdags:-)

Det kan være jeg overrasker meg selv med en kopp ekstra god kaffe om morgenen. Guud, for en forskjell!

Ellers er det fast takst til Cognacen.

Åhh, nå fikk jeg lyst på det...og jeg som slanker meg...drikker noe jævlig pulver, og er sååå martyr!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...