Gå til innhold

FU: Hvilken shampoo bruker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Heather Locklear og jeg bruker en rød en fra L`oreal med balsam i samme merke. Nå tror du kanskje det er fordi vi fortjener det. Men nei.

Jeg fortjener den definitivt ikke, for jeg klarte ikke å få duppeditten mellom L og o rett vei.

Alt Gr

Heather Locklear og jeg bruker en rød en fra L`oreal med balsam i samme merke. Nå tror du kanskje det er fordi vi fortjener det. Men nei.

Jeg fortjener den definitivt ikke, for jeg klarte ikke å få duppeditten mellom L og o rett vei.

- og birdie.

Men favoritten er nok Osmose fra samme produsent (L'Oreal), som kun fåes kjøpt hos frisør - og i stoooore flasker. Av en eller annen grunn er jeg sjeldent så fornøyd som når jeg får tak i schvære flasker av enten shampo eller fuktighetskrem, DET er luksusfølelse, det!

Annonse

Gjest Z@pvir

- og birdie.

Men favoritten er nok Osmose fra samme produsent (L'Oreal), som kun fåes kjøpt hos frisør - og i stoooore flasker. Av en eller annen grunn er jeg sjeldent så fornøyd som når jeg får tak i schvære flasker av enten shampo eller fuktighetskrem, DET er luksusfølelse, det!

Blir jo aldri ferdig med de da jo!

Jeg er for utålmodig, må ha små flasker så jeg får prøvd en ny type med jevne mellomrom.

Samme om jeg har funnet verdens beste shampoo (for mitt hår) så er jeg alt for nysjerrig og for glad i forandring til å holde meg til ett merke. Prøver alt av produkter til kropp og sjel. Når jeg har kjøpt ei ny flaske eller krukke ender det som regel med at jeg dumper det som er igjen i den gamle emballasjen, så jeg kan begynne å bruke det nye. He,he. Barnslig. Kommer aldri til å bli bedre!

Blir jo aldri ferdig med de da jo!

Jeg er for utålmodig, må ha små flasker så jeg får prøvd en ny type med jevne mellomrom.

Samme om jeg har funnet verdens beste shampoo (for mitt hår) så er jeg alt for nysjerrig og for glad i forandring til å holde meg til ett merke. Prøver alt av produkter til kropp og sjel. Når jeg har kjøpt ei ny flaske eller krukke ender det som regel med at jeg dumper det som er igjen i den gamle emballasjen, så jeg kan begynne å bruke det nye. He,he. Barnslig. Kommer aldri til å bli bedre!

*flire*

Jo'a, dersom man har bomma på et kjøp ser jeg pointet ditt - og spesielt dersom man like etterpå kommer over det produktet man EGENTLIG ville ha..

Men når det gjelder shampo og fuktighetskrem har jeg to desiderte favoritter som det er TOPP å kjøpe i store flasker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...