Gjest Reisegal Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Hvis du kunne reise gratis til ett land i hver verdensdel, hva ville du velge. Her er mitt forslag: Italia Peru New Zealand Kina Sør-Afrika 0 Siter
Lillelurven Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Bytt Kina ut med Australia, og jeg er med:-) 0 Siter
Gjest Reisegal Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Bytt Kina ut med Australia, og jeg er med:-) Skulle være ett i hver verdensdel :--) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Skulle være ett i hver verdensdel :--) Høh, da så...:-)Ok, da får det bli en tur med Transibirske jernbane da. 0 Siter
Mamta Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Jeg er også reisegal og melder meg gjerne på, men jeg bare MÅ ha med meg både nord - og sør - Amerika, jeg altså!!! Så derfor blir min reiserute slik: Italia - Sri Lanka - Australia - Tanzania - Canada - Brasil! Oj, som jeg skulle ønske jeg kunne reist idag! 0 Siter
Nikki Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Trinidad og Tobago leste litt fort jeg...fikk ikke med meg at det skulle være en i hver verdensdel. Da prøver vi igjen: Trinidad og Tobago Sør Afrika Japan Australia Malta 0 Siter
mettewa Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Her kommer min reiserute: Hellas, Brasil, Australia, Vietnam og Kenya. God tur, alle sammen! :-) *drømmer* 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 4. juli 2002 Skrevet 4. juli 2002 Hm... Storbritannia, Kenya, Japan, USA (New York) og New Zealand. 0 Siter
spirito Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Italia, New Zealand, Kina, Brasil og Tunisia. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Costa Rica, Brasil, Kina Et land i hver verdensdel, ja. Da må det bli: Kina, Australia, Costa Rica, California (ja, ja stat da), Kenya og Spania 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.