Gjest Tjukka Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Vurderer å melde meg på Libra-kurs, men vil først høre om det er noen her inne som kan dele sine erfaringer med meg. Alle svar mottas med takk!Er det nok mat til å overleve (har alltid hatt stort behov for mat) Hvor mye gikk du ned? Jeg er 175 cm høy og veier 85 kilo, hvor mye kan jeg "forvente" å gå ned i løpet av disse ukene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gro3 Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Hei! Jeg har gått på Libra brevkurs. Jeg gikk ned 12 kg på 10 uker. Var fornøyd med opplegget. Var ihjelsulten de to første dagene, men så gikk det kjempefint etterpå. Følte at jeg spiste hele tiden, fikk mer overskudd og etterhvert forsvant all søthunger. Kan absolutt anbefales. Du spurte også om matmengde; Varierer mye, men i snitt 4 brødskiver pr. dag. 3-5 fiberbrød pr. dag. 2 frukter. 150g kjøtt eller fisk. 100-200 g potet eller ris eller spaghetti. Ubegrenset mengde grønnsaker. 3 dl melk (evt. melkeprodukt) Håper dette var litt oppklarende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.