SierDuDet Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Musen min lager en klikkelyd hver gang jeg trykker på et innlegg her. Hvordan får jeg denne klikkelyden bort? 0 Siter
Sør Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Hei, Gå til "Start" > "Control Panel" > "Sounds and Multimedia". Der kan du skru slike lyder av/på! Med vennlig hilsen 0 Siter
Female Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Hei, Gå til "Start" > "Control Panel" > "Sounds and Multimedia". Der kan du skru slike lyder av/på! Med vennlig hilsen Eller gi musa en ostebit så den slutter å smatte?? ;-)) 0 Siter
Gjest Med Påholden Penn Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Eller gi musa en ostebit så den slutter å smatte?? ;-)) Med vaginakuler så klikker det når du går ? 0 Siter
Female Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Med vaginakuler så klikker det når du går ? Akkurat det vet jeg ikke gitt.. Hjelper ikke med ostebit heller da vel?.. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Skrevet 6. juli 2002 kanskje musa di trenger smøring? *s* De fleste mus smører seg helt naturlig når jeg nærmer meg Akkurat som om ikke du vet det! 0 Siter
Zirine Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 De fleste mus smører seg helt naturlig når jeg nærmer meg Akkurat som om ikke du vet det! *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.