Gå til innhold

Agurktid og andre matvarer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Spiller egentlig ingen rolle. Det havner i samme sekken tilslutt.

Men å drikke melk får meg til å brekke..

Når du sier det... ei kinesisk berte jeg kjenner sier kinesere synes alle melkeprodukter er motbydelige, bortsett fra fersk vanlig melk. F eks joggurt er motbydelig, surmelk enda verre, ost er heller ikke spiselig.

Annonse

Når du sier det... ei kinesisk berte jeg kjenner sier kinesere synes alle melkeprodukter er motbydelige, bortsett fra fersk vanlig melk. F eks joggurt er motbydelig, surmelk enda verre, ost er heller ikke spiselig.

Jeg spiser joghurt og andre melkeprodukter, men ren melk har jeg ikke drukket siden tidlig i tenårene.

Fy søren som det hagler her.

Ulv I Faarikaal

Jeg spiser joghurt og andre melkeprodukter, men ren melk har jeg ikke drukket siden tidlig i tenårene.

Fy søren som det hagler her.

Traumatisk opplevelse med kuer ? Du kan få bli med hos søstra mi og drikkke melk rett fra juret ? smatt smatt :-)

Annonse

Gjest retvizan

Billig og lett tilgjengelig. I dag skal jeg dope meg på masse rødvin, likør, og cognac. Jeg kjenner suget etter det allerede. hehe.

(du har vel vært snill mot den lille folungen?)

Jeg skal dope meg på Eurosport i ettermiddag.

:-) :-) :-)

Snill med folen?! Ja jøss, han fikk til og med komme inn i stua! Hmm, og ble behørig dytta ut igjen, he he. Kunne ikke ha døra åpen, de ville inn både han og mora.

Jeg skal dope meg på Eurosport i ettermiddag.

:-) :-) :-)

Snill med folen?! Ja jøss, han fikk til og med komme inn i stua! Hmm, og ble behørig dytta ut igjen, he he. Kunne ikke ha døra åpen, de ville inn både han og mora.

Det skjønner jeg godt. Hadde jeg vært en liten fole så ville jeg nok gått på besøk hos deg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...