Gå til innhold

Agurktid og andre matvarer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forrige fredag ble en skapning på forspielet helt matt når jeg rynket på nesten i det han begynte å blande druespriten med melk.

Sånt var visst helt vanlig, i følge han...

Vel, det er det nærmeste jeg kommer en skrekkopplevelse.

Jeg spiser trossalt ALT! (med unntak av ting som gror inne i dyr, blodpudding, lever, lungefaenskapsmos, pinnekjøtt, en del fuckings fisk og koteletter, smør og melk).

Forrige fredag ble en skapning på forspielet helt matt når jeg rynket på nesten i det han begynte å blande druespriten med melk.

Sånt var visst helt vanlig, i følge han...

Vel, det er det nærmeste jeg kommer en skrekkopplevelse.

Jeg spiser trossalt ALT! (med unntak av ting som gror inne i dyr, blodpudding, lever, lungefaenskapsmos, pinnekjøtt, en del fuckings fisk og koteletter, smør og melk).

Gubben forteller at de brukte eksport som blandevann. Det var visst heller ingen stor opplevelse for smaksløkene..

Annonse

Gjest Lex Lea

Et glass appelsinjuice etter å ha pusset tennene.

Spise bløtkokt egg med sølvskje.

Disse to hadde jeg tenkt å skrive også! *grøsse* Trodde det bare var jeg som ikke likte egg på sølvskje! Jeg har fått så sølvskje-aversjon at jeg heller spiser med Ikea-plast i steden! *s*

Kjenner forresten en som ikke makter å drikke brus av kopp. Skjønner ikke helt problemet, men han sier at han omtrent kaster opp fordi det er så kvalmende. Merkelig fyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...