Gå til innhold

Same procedure as last year...

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

We'll have the yellow jersey for the Texan, James. :-/

Faen, jeg ser jo at mannen er et sykkelgeni av de store, man vinner ikke TdF tre år på rad uten en viss porsjon talent, men å sikre seg ledertrøya allerede på prologen gjør ikke akkurat noe for spenninga de neste tre ukene.

Jada, jeg er sikkert enig i alt det derre Måtte Den Beste Vinne bla bla bla, men en annen kunne ha vært den beste! I år. Er drittlei av å se Wonderboy Lance som påskekylling. Også DET US Postal laget til å backe seg opp da, det er helt rått! Jeg vil ha spenning og nyte det uforutsigbare, ihvertfall de første to ukene, jeg vil hoppe opp og ned i sofa'n og bite negler over hvor lite som skiller i sammendraget. Sånn blir det ikke nå, Lance viste hele verden hva han er god for i dag. Den mannen er faen meg ikke menneskelig. :-/

*Snøft*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62625-same-procedure-as-last-year/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Måtte vi alle vinne!

*fatter ingenting av det du snakker om....*

Det er egentlig ikke så viktig, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Men altså, vi snakker selvfølgelig Tour de France 2002. Eller rettere sagt; Tour de Lance. :-/

Det var forresten veldig pent gjort av deg å svare med tanke på at du ikke ante hva du svarte på. ;-)

Gjest retvizan

Tenk de kan jo få både regnvær og vind på de tyngste etappene, og han kommer jo sikkert ikke til å vinne alle etappene! Og så er det jo sikkert noen som detter og så kræser flere inni osv. litt spenning blir det skal du se! :-)

*trøsteklemz*

Jamen, jamen, han detter jo aldri! Og så er han sånn ufyselig sportslig av seg; i fjor da Ulrich kjørte ut av veien og velta, så VENTA L.A. på ham! Helvete heller, hvor er opportunismen?!

Takk for trøsteklemz. *snufs*

Annonse

Gjest retvizan

Det eneste som avgjør er hvem som har fått fyllt opp med mest dop, uten å bli tatt. Der er han suveren.

"uten å bli tatt"

Der sa du det! Synd at en så flott sportsgrein skal ha DET rykte når det gjelder doping. Klart man lurer på hva som sildrer så lystig i Lance sine årer, men hva med alle testene? Har ikke all verdens kunnskaper mht doping, men ser at det kan by på problemer hvis man må teste spesifikt opp mot hvert enkelt stoff. Hva er ellers grunnen til at det er så vanskelig å oppdage?

Lillelurven

Det er egentlig ikke så viktig, måtte bare få ut litt frustrasjon.

Men altså, vi snakker selvfølgelig Tour de France 2002. Eller rettere sagt; Tour de Lance. :-/

Det var forresten veldig pent gjort av deg å svare med tanke på at du ikke ante hva du svarte på. ;-)

Ja, jeg synes også jeg er snill.

Det var overskriften ser du, som fikk et gamelt hjerte til å slå!

Selv om det var en skuffelse at det stod mye uforståelig under den...så minnte den meg om jul, overskriften. Og jul betyr snø, det blir jeg veldig glad for å tenke på!!! Njet!

Selv om jeg og jesus har bursdag da, er det en årstid jeg ikke liker, og ikke trenger å bli minnet på.

Men alt dette skrev jeg ikke da, fordi jeg er snill.

Nå, er jeg fylleskyk, noe så for jævlig. Jeg angrer jeg slo til i siste liten i går å dro ut, men Hellibillies var da faktisk veldig bra!!

Det føles som en straff å ha en to-åring i hus. Og snart kommer sambo hjem..*sukk*

Det vises at jeg har vært hjemme alene:-)

Sett deg på en kost å kom oppover å hjelp meg å vaske og rydde, vil du?

Gjest retvizan

Ja, jeg synes også jeg er snill.

Det var overskriften ser du, som fikk et gamelt hjerte til å slå!

Selv om det var en skuffelse at det stod mye uforståelig under den...så minnte den meg om jul, overskriften. Og jul betyr snø, det blir jeg veldig glad for å tenke på!!! Njet!

Selv om jeg og jesus har bursdag da, er det en årstid jeg ikke liker, og ikke trenger å bli minnet på.

Men alt dette skrev jeg ikke da, fordi jeg er snill.

Nå, er jeg fylleskyk, noe så for jævlig. Jeg angrer jeg slo til i siste liten i går å dro ut, men Hellibillies var da faktisk veldig bra!!

Det føles som en straff å ha en to-åring i hus. Og snart kommer sambo hjem..*sukk*

Det vises at jeg har vært hjemme alene:-)

Sett deg på en kost å kom oppover å hjelp meg å vaske og rydde, vil du?

Jul..snø..adventstake..pakker..pakker...pakker..Jula er helt topp den! I desember vel og merke.

Jeg er aleine hjemme til i ettermiddag, barnefri og greier, og har ikke tenkt å rikke meg fra stolen. Ikke finner jeg kosten min heller, dessuten er det pyton å koste avgårde i regnvær. Hjelper det om jeg har deg i tankene sånn litt av og til?

Er faen meg glad jeg ikke er fyllesjuk, he he. Å rydde opp når man er i den tilstanden er den rene torturen. Bare kjenn etter. ;-)

Lillelurven

Jul..snø..adventstake..pakker..pakker...pakker..Jula er helt topp den! I desember vel og merke.

Jeg er aleine hjemme til i ettermiddag, barnefri og greier, og har ikke tenkt å rikke meg fra stolen. Ikke finner jeg kosten min heller, dessuten er det pyton å koste avgårde i regnvær. Hjelper det om jeg har deg i tankene sånn litt av og til?

Er faen meg glad jeg ikke er fyllesjuk, he he. Å rydde opp når man er i den tilstanden er den rene torturen. Bare kjenn etter. ;-)

Hva skal man si til slikt noe da?

Jeg påberoper meg akutt lumbago, og slenger meg nedpå!

Noe annet blir for vondt!

Jeg har tørka opp 1,5 l. Pepsi i dag, det holder!

Gjest retvizan

Hva skal man si til slikt noe da?

Jeg påberoper meg akutt lumbago, og slenger meg nedpå!

Noe annet blir for vondt!

Jeg har tørka opp 1,5 l. Pepsi i dag, det holder!

Stapp i deg 1 Dispril, 1 Ibux, 1 liter vann og en tallerken løksuppe, så tar du knekken på den vemmelige..ehh..lumbago'n.

*snakker av erfaring*

Annonse

Ja, det tror jeg. Ikke bare han, men de fleste som driver med proffsykling. Noen klarer bedre enn andre å unngå å bli tatt, men at de doper seg, det er jeg temmelig sikker på.

Dessverre. :-/

Synd det er blitt sånn. :-/

Til uka skal jeg virkelig sende deg krydderet, helt sikkert! :-)

Gjest retvizan

Synd det er blitt sånn. :-/

Til uka skal jeg virkelig sende deg krydderet, helt sikkert! :-)

Slapp av, har ikke tid å lage mat likavel for tida. ;-)

Skal se om jeg ikke kan få sendt noe nedover til deg også, hvordan ligger det an for tida, surt eller salt? Pluss no' kaffe selvfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...