Solsikke Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Kan man ringe overnattingssteder på natterstid? Tiltross for at man vet at dette er privatpersoner som driver overnattingssteder? Det dillema sto vi overfor rett før namsos. Ringte opplysningen og fikk telefonnummrene til div overnattinssteder. Hotellene var fulle og så var det bare de private igjen. Turte bare ringe en for han var rimelig sur. Men når man har oppgitt telefonnummeret sitt til telenor som overnattingssted, da må man vel tåle å bli oppringt på natterstid? 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Man kan alltids gjøre det, men skikkelige hoteller tar ikke inn folk som ikke har bestilt på forhånd, spesielt ikke om natta. De sier det er fullt, selv om det ikke er det. Planlegg turen litt bedre neste gang, vit hvor dere skal overnatte og bestill i forveien. Evt ta med telt, campingvogn hvis dere vil være friere, og ungene synes sikkert det er mer morsomt. 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Skrevet 7. juli 2002 Man kan alltids gjøre det, men skikkelige hoteller tar ikke inn folk som ikke har bestilt på forhånd, spesielt ikke om natta. De sier det er fullt, selv om det ikke er det. Planlegg turen litt bedre neste gang, vit hvor dere skal overnatte og bestill i forveien. Evt ta med telt, campingvogn hvis dere vil være friere, og ungene synes sikkert det er mer morsomt. *ler* hotellene var nok ikke noe problem de. Det var fullt der det var fullt. Vi fant til slutt ett skikkelig stilig vertshus på grong. Det het vertshus, men var mye mer hotell en mange hoteller. Dit kom vi kl 0200. Ingen problem det. For øvrig reiste vi slik i fjor også i Sverige og møtte ikke på problemer i det hele tatt. Ingen hoteller som nektet å ta i mot oss så lenge det var plass. 0 Siter
molli Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Tja, de fleste overnattingssteder må jo bare regne med at det er en viss sjanse for at folk trenger service døgnet rundt. Å ikke ha en nattevakt til å ta henvendelser, er jo tåpelig. Men "private overnattingssteder"...jeg vet ikke helt. Da blir det liksom litt annerledes da? Hadde kanskje blitt litt sur sjøl :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Skrevet 7. juli 2002 Tja, de fleste overnattingssteder må jo bare regne med at det er en viss sjanse for at folk trenger service døgnet rundt. Å ikke ha en nattevakt til å ta henvendelser, er jo tåpelig. Men "private overnattingssteder"...jeg vet ikke helt. Da blir det liksom litt annerledes da? Hadde kanskje blitt litt sur sjøl :-) Er man service bedrift så er man service bedrift, mener nå jeg. Og har man offentliggjort telefonnummeret sitt på den måten, så mener jeg at man må regne med nattlige telefoner. I alle fall ikke vise potensielle kunder at man er sure. Men jeg tok i alle fall hintet og ringer ikke dit mer, ei heller til andre private overnattingssteder på natterstid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.