Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei! var litt i tvil kva "katigori" eg skulle legge dette i.. er ein gut på 17 år, ca 85 kilo. Har dreve aktivt med styrketrening (3 ganger i uka) i ca eitt og eit halvt år. Har hatt god framgang det første halve året, men har ikkje hatt noko framgang det siste året. Eg begynte for ca eit halvt år sidan med asmatisk-allergimedisin, då eg fekk konstantert at eg hadde store allergiske\asmatiske symptom på dyr og husstøvmidd. No bruker eg følgande medisin dagleg: Aerius tabl. verkestoff: DESLORATADIN. etter behov 2-3 gangar i veka: Nasonex verkestoof: MOMETASONFUROAT etter behov +-1 gang i veka: Bircanyl turbohaler. Kan desse legemidla verke inn på muskelvekst og framgang i styrketrekinga? og finnes det evt. medisin til mitt behov som ikkje har noko innverknad på treningsresultata? mhv ein forstvila treningsfreak... p.s: Bruker ikkje noko proteintilskudd eller noko anna ekstra kosttilskudd, men vurderer dette til hausten... kan eg eg ved hjelp av høgt proteininntak, kretain o.l. få framgangsjølv om eg bruker medisin som kanskje er uhelding for treinga?.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.