Gå til innhold

døgnrytmen,

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

stod opp nå i stad.

får ikke sove om natten lenger.

har kjempet mot å snu døgmrytmen i 2 uker, men nå gikk det ikke lenger.

har ikke sovet i det hele tatt de siste 3 nettene, tilslutt faller jeg i søvn langt utpå morgenen, og når jeg forsøker å stå opp knekker jeg sammen.

bruker jo sovepiller, men de hjelper ikke når det blir så " vrengt" som nå.

og jeg må opp tidlig i morra,så kanskje jeg ikke skal legge meg i det hele tatt?

hvordan i all verden skal jeg klare å opprettholde en normal døgnrytme??

har alltid hatt det problemet.. og har vært streng med meg selv, når det gjelde klokkeslett for å legge meg og stå opp, og ikke sove på dagen.

nå orker jeg bare ikke motstå det mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62687-d%C3%B8gnrytmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har mye av det samme problemet.Og når det er som værts så er jeg veldig lys-sky.

Holde oss våkne til sola går ned igjen!

Dette er jo heeelt umulig å gjøre raskt for meg. Jeg gir gjerne fort opp,men de skjeldene gangene det går så får jeg gjerne en fin rytme igjen etter 2 dager.Og da har jeg hatt en liten plan og holdt meg aktiv.

Passe på å finne noe som vi kan gjøre når vi er våkne,noe vi er veldig intrisert I.

Hvis du ikke har noe,så kan det jo hende du finner noe på internet?

Det er lit av en kneik når klokka nærmer seg 8:00-14:00

Tren! Ta deg en sykkel tur før Tour de France(eurosport ca kl:14:00) eller jogg!

IKKE-

bli sittende foran TV'en!

Den TV'en er

SLEM!

Jeg er veldig intrisert av Tour de France,så det er derfor jeg klarte å snu døgrytmen.

Ellers er det ikke no bra å se på TV,hvis vi ikke er veldig intrisert i noe.

Vi må holde oss aktive! Strikking,Ludo,JungelBoken,hva det måtte være!

Vi klarer det!

Når vi legger oss klokka 20:00 - 22:00 så må vi ha en vekke klokke,for nå er vi så utslitt at vi kommer til å sove i et halvt døgn,og det skal vi ikke. Vi skal ut og trene klokka 10 I morgen seinest.

På med trenings tøyet eller den slitte soffasliter dongrien vår og ut i lyset!

Vi skal ikke trene så vi sliter oss ut,tilpasse oss etter hva vi makter og har lyst til. 45min til 1 1/2 time.

Så var det hjemm igjen og holde maskineriet igang.Gjøre ting vi liker!

Når vi litt senere på dagen har roet oss så er det på'n igjen,ut og tren så lenge du makter!

også når vi tvinger oss i sengs klokka 20:00-> 24:00 må vi lese på sengen.Men passe på at vi ikke liker boka for mye,for da kan det hende vi blir oppe til klokka 4-7 på morran igjen.

Sove piller funket ikke for meg.

Pass på å ikke ha det for morro når kvelden nærmer seg.Slit deg heller ut på sykkelen.

Ikke bra for oss og ha krefter igjen når leggetid nærmer seg.

;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62687-d%C3%B8gnrytmen/#findComment-279150
Del på andre sider

Gjest calestia

Jeg har mye av det samme problemet.Og når det er som værts så er jeg veldig lys-sky.

Holde oss våkne til sola går ned igjen!

Dette er jo heeelt umulig å gjøre raskt for meg. Jeg gir gjerne fort opp,men de skjeldene gangene det går så får jeg gjerne en fin rytme igjen etter 2 dager.Og da har jeg hatt en liten plan og holdt meg aktiv.

Passe på å finne noe som vi kan gjøre når vi er våkne,noe vi er veldig intrisert I.

Hvis du ikke har noe,så kan det jo hende du finner noe på internet?

Det er lit av en kneik når klokka nærmer seg 8:00-14:00

Tren! Ta deg en sykkel tur før Tour de France(eurosport ca kl:14:00) eller jogg!

IKKE-

bli sittende foran TV'en!

Den TV'en er

SLEM!

Jeg er veldig intrisert av Tour de France,så det er derfor jeg klarte å snu døgrytmen.

Ellers er det ikke no bra å se på TV,hvis vi ikke er veldig intrisert i noe.

Vi må holde oss aktive! Strikking,Ludo,JungelBoken,hva det måtte være!

Vi klarer det!

Når vi legger oss klokka 20:00 - 22:00 så må vi ha en vekke klokke,for nå er vi så utslitt at vi kommer til å sove i et halvt døgn,og det skal vi ikke. Vi skal ut og trene klokka 10 I morgen seinest.

På med trenings tøyet eller den slitte soffasliter dongrien vår og ut i lyset!

Vi skal ikke trene så vi sliter oss ut,tilpasse oss etter hva vi makter og har lyst til. 45min til 1 1/2 time.

Så var det hjemm igjen og holde maskineriet igang.Gjøre ting vi liker!

Når vi litt senere på dagen har roet oss så er det på'n igjen,ut og tren så lenge du makter!

også når vi tvinger oss i sengs klokka 20:00-> 24:00 må vi lese på sengen.Men passe på at vi ikke liker boka for mye,for da kan det hende vi blir oppe til klokka 4-7 på morran igjen.

Sove piller funket ikke for meg.

Pass på å ikke ha det for morro når kvelden nærmer seg.Slit deg heller ut på sykkelen.

Ikke bra for oss og ha krefter igjen når leggetid nærmer seg.

;)

hihi, hoho...

men du skjønner...ROO..

har vært våken stort sett i 3 døgn nå.. sovet bare litt her og der, for et av dyra mine holdt på å krepere, og jeg må tvangsmate maaange ganger gjennom hele døgnet...

nå er jeg så overtrøtt at et hardt slag i hodet ikke er nok til å få meg i søvn..

og sovepillene kan jeg ikke ta nå, for da går jeg glipp av fôringa.. håper krapylet klarer å spise selv snart, så skal jeg SOVE!!!

( men ikke for lenge... jeg skal stå opp tidlig, og trene.. og på kvelden skal jeg sykle en laang tur, for å slite meg helt ut..og jeg skal se minimalt på tv`n.. og synes Tour.... ser så fryyyktleig slitsomt ut, at jeg får helt hetta"""""" men nå har jeg vel en unnskylding for å se dårlig tv... passer jo på krapylet hele dagen.....:))

hehe.. klemz.. vi er noen merkelige troll..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62687-d%C3%B8gnrytmen/#findComment-279234
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...