agapetos Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 hei, alle sammen! nå har jeg akkurat kommet hjem fra bilferie/flytting. har vært i haugesund å pakka ut esker til den store gullmedalje og feriert på sørlandet sammen med en kamerat. i bilen på vei vestlandet fortalte jeg kameraten min om hele livshistorien min. han visste en del fra før, men nå fikk han liksom hele pakka uten silehull... fortalte om stefaren min som har ødelagt meg psykisk så lenge jeg kan huske. om stebroren min som har misbrukt meg seksuelt i flere år. om frustrasjonen og sinnet. om marerittene og angsten. fortalte om spiseproblemene som aldri tar slutt. det var som om jeg pratet om en annen. jeg distanserte meg liksom fra samtalen. jeg kjente rett og slett ingenting mens jeg prata. kanskje og fordi jeg ikke gråter foran andre. er liksom for stolt til det...(!) han ble litt sjokka kan man si, men tok det veldig fint. følte jeg måte si det nå, for jeg har vært så veldig frustrert i det siste. (forelska? ikke forelska?) har liksom ikke helt bestemt meg for om jeg er forelska i han eller ikke. fakta er at jeg er livredd for å bli forelska. for det betyr liksom intimitet og kjærestestæsj. det passer liksom ikke med meg og mine følelser. angra fryktelig for at jeg fortalte han om anoreksiaen. for hele ferien måtte jeg spise. bare fordi jeg ville overbevise han om at det går bra. så ferien har gitt meg to kilo. og jeg vil gjerne returnere de i ekspressfart... på hjemveien, etter en og en halv uke sammen, fortalte han meg at han har følelser for meg. at han har hatt det lenge, men at de bare har blitt styrket på turen. burde ikke jeg bli glad nå??? neida... er vettskremt. nå er det liksom litt mer fakta og realitet. så jeg avviste han liksågodt. så slipper jeg de derre intime scenene som jeg rett og slett bare ikke takler. men men.. blir vel bra en gang jeg og. ) nå er jeg iallefall kommet hjem. skal være alene hjemme i noen dager før jeg reiser videre på ferie. skal ned de kiloene ferien har gitt meg. håper sommeren smiler til dere. mange klemmer fra agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62703-endelig-hjemme-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei, agapetos! Jeg syns du var kjempeflink, jeg... - og inmari tøff! ... - Men er det ikke litt trist at du måtte avvise denne vennen din...? Så vidt jeg skjønte så er du jo ikke heelt sikker på hva du føler for han...? Dette er tydeligvis en du stoler på, og det er godt å ha en å 'lene seg mot' i litt tøffe tider... Tenk over det! )) Men det er ihvertfall et stoort skritt å utlevere 'historien' sin på den måten. Så fint at du greide det! ) **sommerklem til deg** fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62703-endelig-hjemme-igjen/#findComment-274739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mymya Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Heisann Ville bare si at at jeg kjenner meg igjen når d gjelder å d å fortelle om overgrepet/ene.. Når jeg har snakket om det så føles det som om jeg sitter utenfor og titter inn i hode mitt og der "leser" jeg liksom det jeg sier opp fra en tavle eller noe sånt... Følte liksom ikke noe da jeg fortalte om d... hmmm... håper at du finner ut om hva du føler for han gutten og kanskje tørr å satse på det... ? Ellers vil jeg ønske deg velkommen til Haugesund by! Ha en god sommer Klemz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62703-endelig-hjemme-igjen/#findComment-274758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2002 Hei, agapetos! Jeg syns du var kjempeflink, jeg... - og inmari tøff! ... - Men er det ikke litt trist at du måtte avvise denne vennen din...? Så vidt jeg skjønte så er du jo ikke heelt sikker på hva du føler for han...? Dette er tydeligvis en du stoler på, og det er godt å ha en å 'lene seg mot' i litt tøffe tider... Tenk over det! )) Men det er ihvertfall et stoort skritt å utlevere 'historien' sin på den måten. Så fint at du greide det! ) **sommerklem til deg** fra takk for svar til både mymya og huufsa. ) rart hvordan følelsene bare blir stengt ute. er litt frustrert jeg. vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle alt dette her. gleder meg til å flytte til haugesund. hadde vært koselig å se dere haugesundere engang. bli kjent med litt mer enn bare nicket liksom... ) sitter foran tv'n og prøver å slå ihjel tid. er aleine hjemme. hadde gledet meg til dette hele uka, men nå er jeg bare redd. redd for natten. redd for å være aleine. redd for å sove. har fått noe beroligende av legen min: zyprexa. men er litt redd for å ta den. prøvde en gang, men ble så slapp og dårlig. er det noen som har prøvd den som kan fortelle litt om bruken eller no? må nesten gjøre noe. går å lakker negler eller no... god kveld til dere alle! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62703-endelig-hjemme-igjen/#findComment-274782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.