Melaisa Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Nei, stoltheten deres har sunket helt ned i lysken. 0 Siter
Wulfi Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Ja ,fysj og pføyyyy. Sånt kan man ikke ha no av !!! 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Og det fra en som har tatt nick etter en WWF-pyse?!?!?! Neppe rette mann til å snakke om stolthet! 0 Siter
Gjest Z@pvir Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Kommer an på HVORFOR de gråter selvfølgelig!!! 0 Siter
Gjest Kartoffel Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Kommer an på HVORFOR de gråter selvfølgelig!!! Hva er gyldig grunn for en mann å gråte? Og hva er bare patetisk? Undrer 0 Siter
vin Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 viser at DE også har følelser!! Jeg syntes det var flott da den tøffe , store mannen min gråt da jeg fødte minsten..... 0 Siter
Gjest Z@pvir Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Hva er gyldig grunn for en mann å gråte? Og hva er bare patetisk? Undrer Selvmedlidenhet er litt patetisk. Tårer forårsaket av glede eller sorg blant familie og venner er 'godtatte' tårer. Noe sånt omtrent tenker jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.