Gå til innhold

FU: Sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du JEG går å spør alle jeg har sex med om de har dame - trur du jeg gidder det? Hæ? Hva tar du meg for???

Gjest Kartoffel
Skrevet

Nei.

Ikke med en ledig heller, for den saks skyld.

Skrevet

Mannen min er fryktelig opptatt han, men det stopper oss ikke fra å ha sex. :op

Gjest PerJan
Skrevet

Tror du JEG går å spør alle jeg har sex med om de har dame - trur du jeg gidder det? Hæ? Hva tar du meg for???

Holder det med en hundrings?

Skrevet

Holder det med en hundrings?

Beklager, men dette har du nok ikke midler til PerJan.

Gjest PerJan
Skrevet

Selger jeg rødspritdunken skal det nok gå.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Ser ikke bort fra det hvis situasjonen tillot det uten ALT for store sjanser for å bli oppdaget. Feig som faen!!!

Skrevet

Nei, jeg ville ikke hatt sex med en opptatt mann.

Når det gjelder damer så er det ikke det første jeg spør om: Hei, du nå når vi først ligger her, du har ikke en mann?

Gjest GulSitron
Skrevet

ja. det er ingen jeg heller ville hatt sex med enn akkurat HAN, og HAN har dame.. dessverre..

men generelt? egentlig ikke.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Ja. Helst når han snekrer.

He-he.

Ei venninne ville helst gå løs på dem når de ligger under bilen, mekker eksosanlegg, banner og er skikkelig møkkete.

Skrevet

Mannen min er fryktelig opptatt han, men det stopper oss ikke fra å ha sex. :op

Hehe, sånn har jeg det også. Den eneste mannen jeg har planer å ha sex med, er opptatt. Med meg....

Skrevet

Ja. Helst når han snekrer.

Snekker er oppskrytt. Svetten lukter hest, formtre under neglene og sagmugg som drøsser....pføy!

17 år med en, så jeg taler av erfaring.

Skrevet

Snekker er oppskrytt. Svetten lukter hest, formtre under neglene og sagmugg som drøsser....pføy!

Jeg mener selvsagt hobbysnekkere....

Skrevet

Formtre under neglene....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...