Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Idun er best i smak, men vi kjøper Heinz her fordi den er uten konserveringsmidler. 0 Siter
Gjest eller chili Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Hva slags Idun ketchup? vanlig, fyldig ... 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Heinz helt klart:o) En ketchup med mye smak. Kjempe god. 0 Siter
spirito Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Heinz er best! Den best på smak og har ikke konserveringsmidler eller andre e-stoffer. Idun = Kreftchup 0 Siter
Tornerose Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Ketchup er uspiselig, samme hvilken type. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Jeg visste ikke at det fantes noen ketchup som het Heinz, så derfor får jeg - såklart - gå for Idun Ketchup! Ketchup brukes på så godt som alt! 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Jeg bruker Idun, men tror jeg skal prøve Heinz, siden så mange liker den godt. Nå er det veldig sjelden jeg har ketchup på noe som helst da. 0 Siter
Lynx Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Jeg spiser sjelden ketchup, men liker Heinz bedre enn Idun, i alle fall. Da jeg var liten og var mer glad i ketchup enn nå, fantes det Bjellands ketchup på glassflasker. Det var verdens beste ketcup, tror jeg. I alle fall syntes jeg det da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.