Gå til innhold

FU: har nicket ditt en historie ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Her er min:

Vi kjørte bil i Tyskland og en fyr sto og haika, kledd som prest. Vi tok'en opp. Etter en stund begynta hen å lage et salig bråk. Fyren var klin gæærn. Vi stoppa i en rundkjøring og halte'n ut med store problemer og fyren flaksa ut på en plen. En trailer stoppa og sjåføren spurte hva som foregikk. Da begynte presten å hyle som en gris, og sjåføren bare gjorde kokotegn og kjørte videre. Vi kjørte videre og kompisen min var ganske stressa og sa: "snakk om ulv i fårikål a'" det skulle selvsagt være fåreklær. :-) Vi har fortalt historien hundre ganger omtrent.

Hva er din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    14

  • Female

    8

  • neuni

    8

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Etter mye forvirring om hvilket kjønn de forskjellige nickene var her inne for et par år siden, så sa det seg sjøl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mye forvirring om hvilket kjønn de forskjellige nickene var her inne for et par år siden, så sa det seg sjøl....

*ler* ja husker den forvirringen*s* Spesielt på småprat.Ble gjort noen tabber der ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min historie er ikke at jeg har vært/er punker - men fra en barnetvserie med Punky Brewster. En liten jente med langt brunt hår som stort sett er snill og grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* ja husker den forvirringen*s* Spesielt på småprat.Ble gjort noen tabber der ja.

Hehe, mulig det var der det var ja...:-)

Går lei av det noen ganger, nicket mitt asså, men det blir visst hengene med her lell.. Enten som Female eller Femma...jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada..når jeg først fikk internett i 96, så chattet jeg endel. Først hadde jeg et eller annet nick engang, men så ble jeg så fryktelig såret av en jeg "pratet" endel med...og for å markere hvor trist jeg var, så brukte jeg det. Men etter litt så ble det thrist fordi jeg synes thristan er et fint navn - og fordi jeg måtte relogge meg på engang, og da var trist allerede brukt. Nå har jeg brukt nicket thrist i 6 år...og det gror på en måte fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, mulig det var der det var ja...:-)

Går lei av det noen ganger, nicket mitt asså, men det blir visst hengene med her lell.. Enten som Female eller Femma...jaja.

I min skjønne ungdomstid ble jeg kalt Uselill Gregers Granavollen - aaaner ikke hvorfor......

Dette ble litt langt i hverdagen, derfor Gregga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rare historien rundt mitt, bortsett fra at nicket skulle være kort og fortelle noe om kjønn.

mr fordi jeg er mann og xx fordi jeg har to fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min historie er ikke at jeg har vært/er punker - men fra en barnetvserie med Punky Brewster. En liten jente med langt brunt hår som stort sett er snill og grei.

Det første nicket ditt gikk jo ut på dato....Lady32...eller var det 31? .....meeeen det er jo MANGE år siden...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første nicket ditt gikk jo ut på dato....Lady32...eller var det 31? .....meeeen det er jo MANGE år siden...*s*

Jeg begynte med 30 .... så da jeg var kommet til 32 så gadd jeg ikke mer !! *S*

Men jeg brukte punky og lady litt om hverandre den første tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte med 30 .... så da jeg var kommet til 32 så gadd jeg ikke mer !! *S*

Men jeg brukte punky og lady litt om hverandre den første tiden.

Skjønner jo det blir slitsomt å skrive så stoore tall etterhvert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kar.

(Var) litt tøffel.

Kan brukes til alt.

Jeg som trodde det var fordi du likte poteter.....

Mitt er jo innlysende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg begynte med 30 .... så da jeg var kommet til 32 så gadd jeg ikke mer !! *S*

Men jeg brukte punky og lady litt om hverandre den første tiden.

Jeg f eks er 27 år og noen måneder,

216 måneder og 7 dager for å være nøyaktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit eller rød?

Begge deler , etter hva anledningen er....

Hvit lager jeg selv , mens rød skal bære preg av eikesmak.Og det får jeg ikke heelt til!

Sprudlende vin er også drikkbart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...