Gå til innhold

FU: har nicket ditt en historie ?


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    14

  • Female

    8

  • neuni

    8

  • MsSophie

    7

Mest aktive i denne tråden

Første gang jeg skulle legge inn ett innlegg, skrev jeg hele navnet mitt som nick. Da var jeg så ivrig etter å ha funnet DOL og en side om graviditet, at jeg hoppet rett i det uten å lese litt først. Ble litt småsvett da jeg innså at alle andre brukte nick.

Siden forkortet jeg ned navnet mitt, og gjorde en liten vri, og vips. Bruker nicket i mailadressen min også, og har bitt godt vant med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rare historien rundt mitt, bortsett fra at nicket skulle være kort og fortelle noe om kjønn.

mr fordi jeg er mann og xx fordi jeg har to fornavn.

Det var ikke klart før du forklarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jeg ville ha et feminint, kort nick med noen dimensjoner og assosiasjoner jeg liker (bryster, kvinnelighet, moderlighet, sterke mannsarmer, trygghet, havn, hav, frihet, hjemkomst m.m. - dette er altså _mine_ assosiasjoner...) Og så liker jeg lyden -vn godt. Derfor ble det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noen morsom historie bak mitt nick, men det har jo en historie i det at jeg har brukt det i snart.... femten (!) år.

Det oppsto da jeg så Peter Sellers i rollen som inder ramponere en fest i filmen "The Party", skikkelig bløtkakehumor. Bl.a. var det altså en papegøye som fikk gjennomgå: "birdy num, num" - remember? Jeg gjenfortalte den sketsjen sikkert førti ganger, og siden det stemmer sånn ganske greit med bokstavene i fornavnet mitt så ble det bare hengende ved meg.

Det er blitt slik at jeg blir like overrasket hver gang jeg registrerer meg på en nettjeneste og får til svar at "birdie" er opptatt..! Det er jo MEG, det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

.tok jeg feil??

;-)

Nei, det er rett, det var derfor jeg sa det fantes en mappe (på meg) alle paranoide (som meg) liker å tro det finnes en mappe på dem.... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er rett, det var derfor jeg sa det fantes en mappe (på meg) alle paranoide (som meg) liker å tro det finnes en mappe på dem.... :-))

Hehe, men jeg husket faktisk du sa hvor gammel (ung?) du var i et innlegg for en tid tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg begynte her for gud-vet-hvor-mange-år-siden var jeg LoneWolf ,og så var det en fyr som var på småprat ei stund som begynte å kalle meg for Wulfi ,syntes det var så søtt at jeg beholdt det !

Nå har jeg vært Wulfi i noen år, og føler meg mer som "Wulfi" enn mitt virkelige navn. (Og endel av mine venner kaller meg også for Wulfi nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det min far kaller meg for. Og det har han vel alltid gjort.

Men det var litt uvant i starten - feil setting liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det min far kaller meg for. Og det har han vel alltid gjort.

Men det var litt uvant i starten - feil setting liksom...

Men du lyder nicket Melis også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...