Gå til innhold

Da snakker vi om sjebnen, og det bare måtte skje!

Anbefalte innlegg

To av landets mest pr-kåte skapninger står fram i Se Og Hør i dag for å avkrefte et forhold. "Vi er bare gode venner..", sier SvennO og Cowboy Laila.

Disse to må da bare være et grusomt perfekt par. Mer perfekt enn Josef og Jomfru Maria, mer perfekt enn Adam og Eva, for ikke å snakke om mer perfekt enn Moskva Marit og hennes negre.

Hvorfor er forresten Cowboy Laila kjent? Det har jeg aldri fått helt med meg, eller er hun rett og slett kjent fordi en gang fant ut at hun skulle dra på seg en hatt, skifte fornavn til Cowboy, og ringe Se Og Hør?

Det er jo uansett bare å ønske disse to lykke til, for dette er et perfekt par og jeg gleder meg til å se artikler om deres første barn - Cowboy SvennO, artikler om Cowboy SvennOs første øl, deres elskovsrede, for ikke å snakke om deres påspanderte ferie til syden hvor Se Og Hør ligger i buskene og kjører utspekulerte bilder.

Jeg ser for meg utdrikningslaget til SvennO, på den lokale kroa, han og svigersønnen arm i arm der de styrter øl og promper.

Det her bare må bli bra!

Fortsetter under...

Ja, de to må passe utmerket sammen, det er helt sikkert!

Cowboy-Laila startet vel sin karriere som kjendis ved å spille inn noen plater. Hvis du ikke har hørt dem, skal du ikke være lei deg for det! Eller, forresten - i små doser er de faktisk svært morsomme. Tenk deg en kvinnelig utgave av Sputnik, legg på steel-gitar og jodling så har du omtrent hvordan det låter.

Jeg skjønner ikke hva det er med denne Høyby. Kan faktisk komme med litt ekte sladder her - en venninne av en bekjent av meg har hatt noe fore med han den siste tiden. Jeg må få sjekket opp hvor cowboy Laila passer inn her ! Jeg aner et skikkelig drama.

Ja, de to må passe utmerket sammen, det er helt sikkert!

Cowboy-Laila startet vel sin karriere som kjendis ved å spille inn noen plater. Hvis du ikke har hørt dem, skal du ikke være lei deg for det! Eller, forresten - i små doser er de faktisk svært morsomme. Tenk deg en kvinnelig utgave av Sputnik, legg på steel-gitar og jodling så har du omtrent hvordan det låter.

Hehe :)

Tror jeg holder meg til annen musikk, jeg da :)

Jeg skjønner ikke hva det er med denne Høyby. Kan faktisk komme med litt ekte sladder her - en venninne av en bekjent av meg har hatt noe fore med han den siste tiden. Jeg må få sjekket opp hvor cowboy Laila passer inn her ! Jeg aner et skikkelig drama.

Han er heldig med situasjonen sin, faktisk. Bare tenk på det damedraget fyren har fått nå.

Det ligner nok ikke noen ting! :)

Jeg liker Laila fra Løten, jeg, for hun er så glad i dyr.

Når det gjelder den andre personen du omtaler, er jeg enig i at han er PR-kåt.

Ellers kan en ofte få feil inntrykk når folk "går ut" i Se & Hør. Nokså ofte har ikke personene uttalt seg i det hele tatt, bladet bruker gamle bilder og mikser disse sammen osv.

Likevel er de norske bladene som barnebladet Magne i forhold til f. eks. tyske.

Annonse

Jeg liker Laila fra Løten, jeg, for hun er så glad i dyr.

Når det gjelder den andre personen du omtaler, er jeg enig i at han er PR-kåt.

Ellers kan en ofte få feil inntrykk når folk "går ut" i Se & Hør. Nokså ofte har ikke personene uttalt seg i det hele tatt, bladet bruker gamle bilder og mikser disse sammen osv.

Likevel er de norske bladene som barnebladet Magne i forhold til f. eks. tyske.

Laila er ikke pr-kåt, _fordi_ hun er glad i dyr?

Den er vel noe syltynn :)

Laila er ikke pr-kåt, _fordi_ hun er glad i dyr?

Den er vel noe syltynn :)

Jeg kommenterte ikke hvorvidt hun er PR-kåt eller ikke, jeg bare sa at jeg liker henne. Jeg liker mange som er PR-kåte, jeg, da. Så det ene utelukker ikke det andre.

Noen er PR-kåte og noen er bare kåte. Sånn er det bare.

Faktisk så humret jeg inne på bensinstasjonen i dag da jeg så Svein O. og Cowboy-Laila poserte utenpå Se og Hør :-)

Det perfekte paret.

Det er innmari urettferdig at noen strøk av landet ikke får det bladet før på torsdag.

Furt, furt.

Her har vi en klar valgkampsak, utkantsøstre.

Slapp av. De var visst bare gode venner, tror jeg....men det er jo alltids lov å håpe på noen søte intriger med påfølgende saftige overskrifter.

Jeg kommenterte ikke hvorvidt hun er PR-kåt eller ikke, jeg bare sa at jeg liker henne. Jeg liker mange som er PR-kåte, jeg, da. Så det ene utelukker ikke det andre.

Noen er PR-kåte og noen er bare kåte. Sånn er det bare.

Men mener du at du liker folk bare fordi de liker dyr?

Jeg mener.. Jeg liker også dyr. Jeg hadde f.eks. en stor hund engang, og han var snill som et lam der han lå og sov i det koselige lille buret sitt, og jeg vurderte veldig seriøst å skaffe en sånn bengalsk katt (de i flasker, vet du..), helt til jeg fant ut at dette var en spøk.

Jeg er veldig glad i dyr, man kan kose med dem, slenge i dem noen valium om man vil ha litt fred fra dem, jakte både på og med dem, er man drittlei er det bare å skyte dem, osv.

Jeg hadde også en slange en gang, og han smilte fra øre til øre hver gang jeg lot et par små mus løpe rundt nede i buret hans.

Jeg er altså veldig glad i dyr, men jeg forstår ikke at min fasinasjon for våre 3 og 4 bente venner sier noe om meg?

Gjest SnilleGutten

Jeg mener.. Jeg liker også dyr. Jeg hadde f.eks. en stor hund engang, og han var snill som et lam der han lå og sov i det koselige lille buret sitt, og jeg vurderte veldig seriøst å skaffe en sånn bengalsk katt (de i flasker, vet du..), helt til jeg fant ut at dette var en spøk.

Jeg er veldig glad i dyr, man kan kose med dem, slenge i dem noen valium om man vil ha litt fred fra dem, jakte både på og med dem, er man drittlei er det bare å skyte dem, osv.

Jeg hadde også en slange en gang, og han smilte fra øre til øre hver gang jeg lot et par små mus løpe rundt nede i buret hans.

Jeg er altså veldig glad i dyr, men jeg forstår ikke at min fasinasjon for våre 3 og 4 bente venner sier noe om meg?

Synes da du ble fremstilt som en skikkelig kjernekar i innlegget ditt nå, jeg! ;)

Annonse

Lillelurven

He,he her oppe har vi ikke fått siste Se&Hør, men det der er jo grunn nok til å kjøpe det.

Faen,det er synd i de menneskene der altså!

Og verden vil bedras!

Nå ble jeg trist her, hvordan i alle dager tror du kongefamilien har det nå? For ikke å snakke om Mette-Marit?

;-)

He,he her oppe har vi ikke fått siste Se&Hør, men det der er jo grunn nok til å kjøpe det.

Faen,det er synd i de menneskene der altså!

Og verden vil bedras!

Nå ble jeg trist her, hvordan i alle dager tror du kongefamilien har det nå? For ikke å snakke om Mette-Marit?

;-)

He,he... Syns de to er et morsomt og harry par jeg :-) Kanskje jeg møter dem neste gang jeg skal til Svinesund ? *knegg*

Gjest SynderISommersol

Han er heldig med situasjonen sin, faktisk. Bare tenk på det damedraget fyren har fått nå.

Det ligner nok ikke noen ting! :)

Laila ble for alvor kjent på slutten av 70-tallet, da hun skjøt ned og drepte en mann.

Det var i USA, der hun bodde dengang. Sønnen hennes bor der ennå.

Slangen smilte fra øre til øre? :-) Den ser jeg for meg, gitt! Litt vanskelig å se øra på en slange da, siden det bare er et par små hull i huet, men vi får gå utfra at det var der smilet slutta! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...