Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 jeg er på slakekur og skal ned 5 kilo. Slanker meg ved å trimme og ellers spise sunt.Mye grønnsaker, frukt og knekkebrød. Jeg lurer litt på det med fettinnhold i maten jeg spiser. Er det viktig å spise fettfattig når man er på diett? hvis jeg for eksempel får i meg 1000kcal daglig.Er det noen forskjell slankemessig om hvor stort fettinnholdet er så lenge jeg får i meg 1000kcal? Hvor viktig er kosthold med lavt fettinnhold når det gjelder fettforbrennede trening? Hvilke matvarer har et lavt fettinnhold? Hvor mye bær man få i seg av fett i gram når man veier 49 kg?(er lav av vektst) håper noen kan svare meg. på forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shjer Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Ville bare si at en kan ikkje spise for lite fett heller, for da vil kroppen begynne å spare på alt en har, så en må tilføre fett for å forbrenne fett. mange forskjellige meninger om hvor mye osv, men ca 20% fett bør det være i hele ditt daglige kosthold. Gå inn på www.trim.no og les mer der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.