Gå til innhold

Livredd for å bli gravid

Anbefalte innlegg

sandrabullock

hei.jeg er en jente på 24 som for noen år siden var sammen med en mann i et og et halvt år..,-denne mishandlet meg og prøvde å få meg gravid..-,ved å tvinge meg til sex uten prevensjon.ble ikek gravid med han men min nye kjæreste etter dette..-,jeg ble helt hysterisk fordi jeg da hadde gått i et og halvt år og vært konstsnt redd for å være gravid.-,også ble jeg det..selv om det var med en snill mann var det grusomt.var 20 år da, og fikk et barn..,-og det ble slutt med barnefaren også..-,så er alenemor..-,emn problemet mitt er at jeg fortstatt er livredd for å være gravid ...selv om jeg bruker prevensjon..,-har nå brukt computer + kondom i 2 år, før det p-piller men disse ble jeg gal av..

har nå en kjæreste som er helt fanatstisk, men jeg er så redd hele tiden..,-klarar ikke tenke på annet enn at nå er jeg sikkert gravid..,-og er konstsnt depromert og redd..-,er det noe jeg kan gjøre for at dette skal bedre seg?jeg har gått til psykolog i et år..+ akupunktur pga av at jeg er deprimert.på forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63073-livredd-for-%C3%A5-bli-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...