Gå til innhold

Musikk med suuug i sæ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Æ e førrælska i dæ!!!!

Guuuud,det va overjordisk.Længe siden æ har hatt en sånn opplevelse.Deilig når det skjer.

Fenomenalt.

Takk,e skyldig dæ en midnattsoltur:-)

Denne er tittellåta på plata. Det er mange andre fine også. Jeg hører og ser islandsk natur.

Flott at du likte den også.

Lillelurven

Slår du på msn?

Så ikke det før nå. Har lasta og spilla musikk,vaska gulv og underholdt Eirik. Jada, han sovna på feil tidspunkt, og var helt riv ruskende vill. Så jeg lot han sove*s*

Og tar straffen nå:-)

Er iallefall blitt rent og pent i huset, og masse ny musikk.

Ha en strålende dag i morgen. Kos dæ i nyklean:-)

Lillelurven

Likte du Sigur Ros liker du kanskje også Spiritualized - noe fra albumet Ladies And Gentlemen We Are Floating In Space, f.eks?

Takk.Likte er en for mild beskrivelse:-)

Den satt seg fast i meg*s* men,så er jeg ekstremt høyt oppe for tiden:-)

Vi har 30 grader her oppe nå*s*

Takk for tips.

Annonse

Gjest Kartoffel

Takk.Likte er en for mild beskrivelse:-)

Den satt seg fast i meg*s* men,så er jeg ekstremt høyt oppe for tiden:-)

Vi har 30 grader her oppe nå*s*

Takk for tips.

:-)

De "nye" Sigur Ros heter Mum (også fra Island) - men personlig synes jeg ikke de er like umiddelbare.

Lillelurven

30 grader ???? Eh... Du snakker om varmtvannet i badekaret nå ? Sant ???

Næi,æ snakka om værandaen og sola her oppe. Hold på å kreper, og æ som venta gjæsta, og må ordne, og ut på laang biltur. I kveld drit æ i om æ sovna oppi en halvliter, ut på brygga skal æ!

Tjo-ho!

P.S Rægna det ennu? *flir*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...