Gå til innhold

Ka e det mæst harrye du veit om?


Solsikke

Anbefalte innlegg

E de grilldress, svenskhandel eller nåkka anna?

De mæst harrye æ veit om e rævehale i antenna på bilen og tærninga i speilet. usj da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    12

  • kie

    6

  • Cmoo

    3

  • Lynx

    3

Mest aktive i denne tråden

Dialekt på trykk ;-)

*løper*

Okei:o) Men trur du æ bryr mæ om de da?

hehe bærre spreng i vei du, men æ spreng ikke etter*s*

De e æ næmlig før lat tel.

Så du innlægget mitt om klær tel oss litt store?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "rævehale i antenna på bilen"

Det er da betydelig verre hvis du lar resten av reven du kjørte over, bli værende der den traff bilen (i radiatoren, i takgrinden, osv)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "rævehale i antenna på bilen"

Det er da betydelig verre hvis du lar resten av reven du kjørte over, bli værende der den traff bilen (i radiatoren, i takgrinden, osv)

Med vennlig hilsen

De e jo en sånn dærre fuskehale som bønder bruka*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei:o) Men trur du æ bryr mæ om de da?

hehe bærre spreng i vei du, men æ spreng ikke etter*s*

De e æ næmlig før lat tel.

Så du innlægget mitt om klær tel oss litt store?

Nei, hvor?

*lat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorud-palme, sokker i sandalene, tennissokker, ullgenser'n nedi buksa, spisse sko på menn, perlemorsfarvet lebestift, hockeysveis, spoilere, olabukse langt oppi ræva, 40-åringer med en full 16-åring i baksetet på bygdefest og mye, mye annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De e jo en sånn dærre fuskehale som bønder bruka*s*

Hmmm - riktignok er jeg et typisk bymenneske og beveger meg sjeldent utenfor bygrenser (hverken i Norge eller utlandet), men jeg visste ikke at bønder hadde haler...???

Det forklarer jo en masse....

Gjelder det alle, eller bare noen? Det dette årsaken til odelslovene i Norge? (Dem med hale har førsterett?)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grorud-palme, sokker i sandalene, tennissokker, ullgenser'n nedi buksa, spisse sko på menn, perlemorsfarvet lebestift, hockeysveis, spoilere, olabukse langt oppi ræva, 40-åringer med en full 16-åring i baksetet på bygdefest og mye, mye annet

Ka e en grorud palme? Å kem bruka såkka i sandalan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - riktignok er jeg et typisk bymenneske og beveger meg sjeldent utenfor bygrenser (hverken i Norge eller utlandet), men jeg visste ikke at bønder hadde haler...???

Det forklarer jo en masse....

Gjelder det alle, eller bare noen? Det dette årsaken til odelslovene i Norge? (Dem med hale har førsterett?)

Med vennlig hilsen

hehehe du får de sagt. Men æ trur nu du skjønne ka æ meine*s*

De bøndern på bytur bruke å råne åsså. I mi tid va de rundt sashotellet*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ka e en grorud palme? Å kem bruka såkka i sandalan?

En Grorudpalme er når du har festet håret i en topp midt på hodet (svært populært på 80-tallet), og det er dessverre mange som bruker sokker i sandalene sine. Særlig de som er på campingferie =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Grorudpalme er når du har festet håret i en topp midt på hodet (svært populært på 80-tallet), og det er dessverre mange som bruker sokker i sandalene sine. Særlig de som er på campingferie =)

Okei er det en grorud palme? Laga en sånn en på eldstedattra mi på bilturen. Hadde ikke hårbørste framme og svært praktisk så ho ikke fikk mat i håret. Ante ikke at de va grorud palme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe - to sjeler, én tanke. Gadd ikke myke det opp med smiley engang, jeg..

Ja, jeg har blitt pinglete.

Først en smiley også beina jeg avgårde ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...