Gå til innhold

Ka e det mæst harrye du veit om?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Breim.

_Går_ du med slikt på dagtid, altså? Det var i alle fall en merkelig opplevelse - omtrent som om vi hadde kjørt feil og plutselig var på vei til et eller annet sted i Midt-Vesten i stedet for til kjedelige Førde.

Når jeg tenker etter, er det vel mer sært enn harry, forresten. (Ikke stygt ment, for all del...;-))

He,he... Jeg går ikke slik til VANLIG asså , bare når vi er på countryfestivalen :-) Men jeg ER harry til vanlig også jeg :-) *SLÅR SEG STOLT PÅ HJERTET*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    12

  • kie

    6

  • Cmoo

    3

  • Lynx

    3

Mest aktive i denne tråden

He,he... Jeg går ikke slik til VANLIG asså , bare når vi er på countryfestivalen :-) Men jeg ER harry til vanlig også jeg :-) *SLÅR SEG STOLT PÅ HJERTET*

Jeg har aldri vært på en eneste festival i hele mitt liv, verken country eller annet, så det er nok bare jeg som ikke helt skjønner meg på dette. :-)

Ellers er jeg sikkert temmelig harry, jeg også. Dialekten min er i alle fall harry, men jeg nekter å pynte på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til sverige tur med buss!

Også ble jeg plutselig veldig bekymret. Jeg har hund! Men du sa ikke hvilken rase som er harry. Jeg får ikke ro i sjela før jeg vet det!

Takker for svar!

Schäfere er harry, og selvsagt kampbikkjer, de er det verste.

Og så glemte jeg helt det du påpeker: Buss til Sverige er enda ett hakk verre enn personbil.

PLUSS:(har ligget og tenkt i natt): Klær med store amerikanske flagg på er harry. Folk som tror USA er dritkult - de er harry. Sånn. Nå er jeg ferdig tror jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Folk som drar på Lucky Luke (Utested i Moss) i gummistøvler og danser etter "Heeeey baby..."så gølvet holder på å knele.

...etter å ha vært på vorspiel og drukket hjemmebrent og kjørt pirat-taxi fra Våler til sentrum.

DET er harry, det. Og jeg har gjort det sjæl (Det siste, altså).

Ellers er vi dødsharry, for vi fyller fryser'n en gang i måneden med mat fra Svinesund og vi hører t.o.m. på "Harry" med CC-Cowboys rett som det er.

Jeg elsker å ha på meg rosa leppestift, bukse med netting i og boots med slangeskinnstupp...

Venninna mi har tupert blonde-hue, går i 8 år gamle boots, 501 med høl på kneet og sjokkrosa topp og leppestift i samme farge, så vi ser nok rimelig harry ut, ja.

Bristet noens illusjoner nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Folk som drar på Lucky Luke (Utested i Moss) i gummistøvler og danser etter "Heeeey baby..."så gølvet holder på å knele.

...etter å ha vært på vorspiel og drukket hjemmebrent og kjørt pirat-taxi fra Våler til sentrum.

DET er harry, det. Og jeg har gjort det sjæl (Det siste, altså).

Ellers er vi dødsharry, for vi fyller fryser'n en gang i måneden med mat fra Svinesund og vi hører t.o.m. på "Harry" med CC-Cowboys rett som det er.

Jeg elsker å ha på meg rosa leppestift, bukse med netting i og boots med slangeskinnstupp...

Venninna mi har tupert blonde-hue, går i 8 år gamle boots, 501 med høl på kneet og sjokkrosa topp og leppestift i samme farge, så vi ser nok rimelig harry ut, ja.

Bristet noens illusjoner nå?

Jeg glemte å si at jeg fortsatt bruker sykkelshorts... Selv om vi er i 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til Dewey sitt svar må jeg tilføye, trønderbart, vinrød skjorte med skinnvest, lyse 501 og mokasiner.

Grandiosa syns jeg også er harry egentlig, og halvfeite 50 åringer med ørti gullkjeder, åpen skjorte og en bimbo av en 20 åring på slep.

Søstra til Hagen og Fru Hagen er harrysteder.

Til sist men ikke minst trehvit brystning og villmarkspanel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SynderISommersol

Folk med tatoveringer, og spesielt hvis eieren av tattooen er fra de nordligste fylkene (no offence)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...