Gå til innhold

Ka e det mæst harrye du veit om?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    12

  • kie

    6

  • Cmoo

    3

  • Lynx

    3

Mest aktive i denne tråden

*Fnis* Tenkte på det samme... ;o)

Å dere tror jeg tok meg nær av det?

Neida, trengte ikke mykes opp med noe smileys heller:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei er det en grorud palme? Laga en sånn en på eldstedattra mi på bilturen. Hadde ikke hårbørste framme og svært praktisk så ho ikke fikk mat i håret. Ante ikke at de va grorud palme.

Igrunnen var det på voksne jeg mente.

På jobben er det en dame som har det, i tillegg til at hun bleker håret platinablond med jevne mellomrom. Når hun så har 10 cm svart ettervekst, grorudpalme, trang shorts og høye sorte støvletter (til midt på låret) er hun ultraharry =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunnen var det på voksne jeg mente.

På jobben er det en dame som har det, i tillegg til at hun bleker håret platinablond med jevne mellomrom. Når hun så har 10 cm svart ettervekst, grorudpalme, trang shorts og høye sorte støvletter (til midt på låret) er hun ultraharry =)

Ja ser det for meg:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere tror jeg tok meg nær av det?

Neida, trengte ikke mykes opp med noe smileys heller:o)

Neida, hadde jeg trodd du var av den overfølsomme typen hadde jeg nok ikke skrevet det.

Ta det som et kompliment!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hadde jeg trodd du var av den overfølsomme typen hadde jeg nok ikke skrevet det.

Ta det som et kompliment!

:-)

Hehehe ja får gjøre det:o)

Du leste innlegget mitt om kleskjøpt? Sjeldent sambo står å presser på for at jeg skal kjøpe klær*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn med store muskler (jeg mener virkelig digre), solariumbrune folk, blå kajal, permanent, innlegg skrevet på dialekt (sorry), DDE (sorry), svenskehandel selvfølgelig, menn som klør seg i skrittet, guttegjeng på tur til hovedstaden og drikker pils på Aker Brygge med solbriller og tror de ser ut som byfolk, leatherman i taske i beltet, å kommentere kroppen til damene når man er på byen, vektere (urharry!), heimevernet, militærpolitiet, røyking, danskebåten, nordmenn på taxfree, svært korte, utringede, trange kjoler og topper, bunnpris og rimi, folk som kjører rundt etter tilbudsavisene for alltid å få ting billigst mulig, elkjøp, landrovere, de fleste typer bikkjer, caps, smykker på menn, stjernetegn-anheng etc. på både kvinner og menn, musikkanlegg til mer enn 2500 kroner i bilen, chatting på nettet, campingferie (fytti grisen), bogerud tekstil, overdådige gardiner, å bli gitt bort av pappaen sin når man gifter seg med en fyr man har bodd sammen med dødslenge og har unger med, å gifte seg i det hele tatt egentlig, piercing, tatoveringer, joggedress (gjelder både barn og voksne).

Jeg har hørt med samboeren min her, vi er enige om at det mest harry av alt - det er å reise til Sverige for å fylle opp bilen med dårlig bacon og colabokser.

Til opplysning: Enkelte av disse harry tingene gjør jeg selv fra tid til annen - men jeg vet jeg er harry når jeg gjør det!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som er livredde for å være harry... eller mennesker som er opptatt av å stemple andre som harry... :-)

Godt svart!

Selv må jeg innrømme at min "harryfaktor" nok er ganske høy.

Mvh

"Harriet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revehale og terninger kommer langt opp på lista, men det er faktisk lenge mellom hver gang en ser slikt nå for tiden. Grilldress er jo en klassiker, særlig hvis den er rosa og en i tillegg bruker pumps med sokker i. Pluss på den berømmelige grorudpalma, tjukt med sminke og diverse juggelsmykker, så har du prototypen på en skikkelig harry-dame slik en finner dem på mitt hjemsted.

Ellers har vel dewey fått med seg det meste, men i disse festival-tider vil jeg legge til folk som går med fullt cowboy-utstyr på høylys dag. Vi var innom en bensinstasjon på vei til foreldrene mine i fjor på disse tider, og jeg trodde et øyeblikk at jeg var havnet i ville vesten. Folk vandret rundt med cowboyhatter og frynsevester som det var den mest naturlige ting i verden. Èn ting å kle seg ut for å gå på fest, men midt på dagen????? Voksne folk var det også, det var det verste. Skikkelig komisk - og ikke så lite harry, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med store muskler (jeg mener virkelig digre), solariumbrune folk, blå kajal, permanent, innlegg skrevet på dialekt (sorry), DDE (sorry), svenskehandel selvfølgelig, menn som klør seg i skrittet, guttegjeng på tur til hovedstaden og drikker pils på Aker Brygge med solbriller og tror de ser ut som byfolk, leatherman i taske i beltet, å kommentere kroppen til damene når man er på byen, vektere (urharry!), heimevernet, militærpolitiet, røyking, danskebåten, nordmenn på taxfree, svært korte, utringede, trange kjoler og topper, bunnpris og rimi, folk som kjører rundt etter tilbudsavisene for alltid å få ting billigst mulig, elkjøp, landrovere, de fleste typer bikkjer, caps, smykker på menn, stjernetegn-anheng etc. på både kvinner og menn, musikkanlegg til mer enn 2500 kroner i bilen, chatting på nettet, campingferie (fytti grisen), bogerud tekstil, overdådige gardiner, å bli gitt bort av pappaen sin når man gifter seg med en fyr man har bodd sammen med dødslenge og har unger med, å gifte seg i det hele tatt egentlig, piercing, tatoveringer, joggedress (gjelder både barn og voksne).

Jeg har hørt med samboeren min her, vi er enige om at det mest harry av alt - det er å reise til Sverige for å fylle opp bilen med dårlig bacon og colabokser.

Til opplysning: Enkelte av disse harry tingene gjør jeg selv fra tid til annen - men jeg vet jeg er harry når jeg gjør det!:-)

Må legge til sverige tur med buss!

Også ble jeg plutselig veldig bekymret. Jeg har hund! Men du sa ikke hvilken rase som er harry. Jeg får ikke ro i sjela før jeg vet det!

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Innlegg på dialekt, trøndere med bart og grilldress som skråler Rosenborg-låta, rullingsrøykere, kjæresten til en kompis (røyker rullings, drekker med begge henda, juger så hun tror det sjøl og snakker bare om yrket sitt - elektriker), solariumsbrune muskelmenn (såkalte TV-bærere), hvite tennissokker og mokkasiner, danskebåttur, svenske charterturister, åttitallsklær, hentesveis...

Mulig jeg er prippen, og kanskje ikke så rent lite fordomsfull...? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Mennesker som er livredde for å være harry... eller mennesker som er opptatt av å stemple andre som harry... :-)

Faen, der stupte jeg nedover i harryfaktor. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revehale og terninger kommer langt opp på lista, men det er faktisk lenge mellom hver gang en ser slikt nå for tiden. Grilldress er jo en klassiker, særlig hvis den er rosa og en i tillegg bruker pumps med sokker i. Pluss på den berømmelige grorudpalma, tjukt med sminke og diverse juggelsmykker, så har du prototypen på en skikkelig harry-dame slik en finner dem på mitt hjemsted.

Ellers har vel dewey fått med seg det meste, men i disse festival-tider vil jeg legge til folk som går med fullt cowboy-utstyr på høylys dag. Vi var innom en bensinstasjon på vei til foreldrene mine i fjor på disse tider, og jeg trodde et øyeblikk at jeg var havnet i ville vesten. Folk vandret rundt med cowboyhatter og frynsevester som det var den mest naturlige ting i verden. Èn ting å kle seg ut for å gå på fest, men midt på dagen????? Voksne folk var det også, det var det verste. Skikkelig komisk - og ikke så lite harry, spør du meg.

Kan det ha vært på Vinstra ? Seljord kanskje ? Var det MEG du så ? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det ha vært på Vinstra ? Seljord kanskje ? Var det MEG du så ? *ler*

Breim.

_Går_ du med slikt på dagtid, altså? Det var i alle fall en merkelig opplevelse - omtrent som om vi hadde kjørt feil og plutselig var på vei til et eller annet sted i Midt-Vesten i stedet for til kjedelige Førde.

Når jeg tenker etter, er det vel mer sært enn harry, forresten. (Ikke stygt ment, for all del...;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byleiligheter, gjerne gamle sådanne med originale gipsornamenter og stukkatur, som er pusset opp i fullstendig minimalistisk stil a la Bonytt, med masse mørkt tre, skipsgulv, downlights, - komfyr og oppvaskmaskin og kjøleskap er i børstet stål - det er også benkeplatene og veggplater på kjøkkenet, bad med stålgrå små-fliser, innemurt badekar, og selvsagt skillevegger i glassbyggestein, assortert design-møblement i svart og grå-toner, designvase med bare en, lang kjempestor blomst i og firkantede elefantgrå blomsterpotter med gressvekst på kjøkkenet. Stor bolle med fullt av sitroner på kjøkkenbordet hører gjerne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt Harry:

Nordmenn i kåbbåi-utstyr, hatter og boots. Samt norske kåntri-artister med heavy aksent.

*roll eyes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...