Xhenia Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 har akkurat innstallert xp, men får ikke scanneren til å virke,det er en snapscan 25e. var inne på AGFA sine sider og hentet drivere til xp, men den vil fremdeles ikke fungere. Får opp feilmelding om å sjekke om den er koblet til og det er den. Må jeg avinstallere xp og innstallere 2000 igjen, gidder ikke å kjøpe ny scanner. 0 Siter
birdie Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 En løsning er å ha ha to os'er liggende på pc'en samtidig, det hadde jeg før det kom oppdatert driver til scanneren min. Hver gang jeg skulle scanne noe, restartet jeg maskinen i det "gamle" os'et (jeg brukte Windows ME i tillegg til XP). 0 Siter
fletteguri Skrevet 14. juli 2002 Skrevet 14. juli 2002 jeg har AGFA snapscan e40 og bruker XP, kan ikke huske at jeg hadde noen problemer i det hele tatt. så tenk deg om et par ti ganger før du installerer nytt operativsystem... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.