kie Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Sånn inntil Anker og Co tar til vettet og gjenåpner småprat, mener jeg? Sånn ser chatten ut: http://www.fullthus.com/chat Skriver man :skaal: kan man skåle også ;-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Svensk ? SVENSK ??? *grynt* Jada ,det kunne kanskje vært en ide`. Maskinen slapp til og med inn. (Den slipper meg ikke inn på nattprat lenger. hrmpf...) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Svensk ? SVENSK ??? *grynt* Jada ,det kunne kanskje vært en ide`. Maskinen slapp til og med inn. (Den slipper meg ikke inn på nattprat lenger. hrmpf...) Er du blitt kasta ut? 0 Siter
Wulfi Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Er du blitt kasta ut? Tror da ikke DET ?! Maskinen VIL bare IKKE inn dit. *snøft* 0 Siter
kie Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Svensk ? SVENSK ??? *grynt* Jada ,det kunne kanskje vært en ide`. Maskinen slapp til og med inn. (Den slipper meg ikke inn på nattprat lenger. hrmpf...) Ok, jeg SKAL få somlet meg til å oversette filgreiene, da vet du. En dag.... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.