Gå til innhold

lenge siden sist..

Anbefalte innlegg

lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå.. har prøvd flere ganger.. men bruker flere dager på å manne meg opp for å klare det.. prøver litt nå... har så mye jeg vil skrive om.. så blir sikkert bare vås og mye rot..

å være usynlig.. er egentli en fin ting.. -i blant..

å kunne gjemme seg vekk i folkemengden.. å kunne få litt fred.. få være litt alene når d trengst..

MEN når ting går over til at folk ikke enser.. ikke merker.. bryr seg om lenger..

når folk ikke reagerer på at du møter opp når du skal gang på gang..

når familien tar d som en selvfølge at du ikke kommer..

når venner ikke ringer,skriver lenger... DA er du VIRKLI blitt usynlig.....

følelser oxo.. er en merklig ting.. jeg har ikke kontakt med mine lenger jeg.. jeg føler.. men vet ikke mer.. jeg føler.. men reagerer ikke.. har så inderli lyst å gråte.. men klarer d ikke... det knyter seg... har så inderli lyst at noen ska holde rundt meg når jeg har d vondt.. men klarer d ikke..skyver de som er igjen unna.. takler ikke at noen bryr seg...

-for de svikter til slutt uansett.. takler ikke å bli gla i noen.. for d blir bare vondt til slutt..

takler ikke nærhet.. men trenger d så sårt..

er så splittet i va jeg vil.. va jeg bør og va jeg skal gjøre..

og den H******** behandlern... ja... glad d er lenge jeg skal dit igjen.. ikke noe hjelp å få der uansett..

må stå på egne ben nå... og gjør d.. klare meg selv.. om ikke alltid like bra.. så er jeg jo her ennå... på tross av alt som har skjedd.. så er jeg her.. for hvorlenge..? hvem vet..? jeg er ikke sikker.. men er her i dag.. og det er vel d som teller..

-har lite energi for tiden.. og sliter med å stille opp for de som trenger megst.. (lei for det, dere to.. prøver å være her.. men henger ikke helt med i svingene som jeg ikke ser...) kreftene strekker ikke til.. ikke til meg.. ikke til de som betyr mest for meg.. ikke til noen.. men..

kanskje kommer jeg sterkere tilbake en dag.. er uansett kjempe gla i dere!!!!!

nå er klokken mye.. og jeg skal tidli opp i morgen.. får nok ikke sove.. me kroppen trenger å prøve å slappe av litt.. så avslutter her.. uten egentli å fått skrevet d jeg satte meg ned for å prøve å skrive..

*sender sommer hilsner til alle kjente og ukjente.. oppmuntringer til alle sammen.. og klemmer til de som vil ha..*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63181-lenge-siden-sist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singularity

Håper du etterhvert du får noen som vil holde rundt deg og som du vil at skal holde rundt deg.

Skjønner godt at du er sint på behandlerens opptreden tidligere.

Tror det vil være positivt for deg om du lager en hjemmeside med din historie som du kan vise til utvalgte - og jeg hjelper deg gjerne med det hvis du vil det.

Håper tiden fremover blir bedre!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63181-lenge-siden-sist/#findComment-278655
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...