Gå til innhold

Paal Sand,lege?


Gjest curli

Anbefalte innlegg

Jeg fikk svar på mitt innlegg den 24.september,av en som utga seg for å være lege,Paal Sand.

Jeg så også på svarene han ga til andre.

Synes det var merkelig at en lege har så mange skrivefeil,samtidig som han enkelte ganger svarte at "dette kunne han ikke si noe sikkert om".Så mange rettskrivningsfeil av en som skriver han er lege,og svarer helt vilt!

Jeg har heller ikke sett noe bilde av han her inne,og ikke har jeg sett han svare på innlegg her hverken før eller siden 24.september.

Kan noen her sjekke dette?

Og,om dere har mulighet til å gå tilbake for å se hva han har kommentert.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolianer

Jeg antar at brukere som er legeutdannet eller har annen helsebakgrunn, også har lov til å skrive svar på innlegg her, selv om man ikke er ansatt ved DOL. Og i så fall er det jo bare fint om innskriveren bruker sitt fulle navn. At det er mye trykkfeil iblant, kan vel rett og slett skyldes at folk skriver/sender fort.

Jeg kan ikke helt skjønne at dette skulle være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at brukere som er legeutdannet eller har annen helsebakgrunn, også har lov til å skrive svar på innlegg her, selv om man ikke er ansatt ved DOL. Og i så fall er det jo bare fint om innskriveren bruker sitt fulle navn. At det er mye trykkfeil iblant, kan vel rett og slett skyldes at folk skriver/sender fort.

Jeg kan ikke helt skjønne at dette skulle være noe problem.

Hvis en lege skal uttale seg og svare på innlegg her,bør han også ha litt bedre erfaring,ellers behøver han ikke svare.Han gjorde det til en person,hvor han sa at dette kunne han ikke svare på.Da kunne han vel la være,og heller la en annen lege med bedre viten svare vedkommende.Det er første gangen jeg har reagert,og trodd personen ikke var lege her.

Ellers synes jeg de faste legene her er mye til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Hei Curli !

Paal Sand svarer på spørsmål for Doktor Online.

Jeg ser at han ikke er oppført i listen i allmennmedisin, hvilket vi skal rette på.

Hvilket innlegg reagerte du på?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Curli !

Paal Sand svarer på spørsmål for Doktor Online.

Jeg ser at han ikke er oppført i listen i allmennmedisin, hvilket vi skal rette på.

Hvilket innlegg reagerte du på?

Vennlig hilsen

Til lege,Christian Anker.

Svaret Paal Sand ga meg,var 24.august.

Jeg kan dessverre ikke finne det innlegget jeg reagerte på,men han svarte på mitt den 24,august.

Det var godt å vite at han er lege,og kan fortsatt være trygg på å stille spørsmål her inne.

Jeg beklager.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...