Gjest dame32 Skrevet 12. juli 2002 Del Skrevet 12. juli 2002 Jeg har tenkt å ta en liten to-ukers kur hvor jeg spiser nutrilett til frokost og lunsj, vanlig sunn middag og frukt innimellom. Er fullstendig klar over at det er best å spise vanlig sunn mat, men jeg trenger et lite puff i riktig retning. Etter disse to ukene skal jeg fortsette en sunn livsstil med normal, til dels kalorifattig mat. Det jeg lurer på er om noen vet hvor mye væske (vann) man skal blande en pose med. Har nemlig fått en gratis smaksprøve som jeg tenkte jeg skulle prøve å smake på i dag, men det står ingenting utenpå den. Kommer meg ikke til forhandler før imorgen. Noen som vet? Og er det noen som kan tenke seg sånn ca hvor mye man kan gå ned i vekt på to uker med litt frukt og sunne middager og ellers nutrilett? Med en god del mosjon (fjellturer og svømming) kan jeg håpe på 5 kg tror dere? Det er en kjole jeg gjerne skulle ha kommet inn i til et bryllup om to uker... Håper noen kan svare :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.