spirito Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Har lagt en indrefilet i marinade, og så oppdager jeg at jeg ikke har poteter! Hva skal jeg DA ha ved siden av? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Ris? Ev kjøpe poteter i morgen? Hvis du ikke skal ha den til middag i kveld da. 0 Siter
Amiga Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Champinjonger, asparges, brokkoli, salat, mais, basmatiris, villris, loff, rundstykker, baguetter osv. Jeg hadde ikke brukt pasta i hverfall! 0 Siter
Spenning Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Ris? Ev kjøpe poteter i morgen? Hvis du ikke skal ha den til middag i kveld da. Champinjonger, asparges, brokkoli, salat og poteter. Poteter kjøper du på bensinstasjonen imorgen eller stikker innom en bonde som har jordbærplukking. Så får du jordbær med fløte til dessert:-)) Gratinerte poteter finnes også i esker. Er du i hel nød så er det alltid oppe i Sverige og til rimlige priser:-)) 0 Siter
spirito Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Ris? Ev kjøpe poteter i morgen? Hvis du ikke skal ha den til middag i kveld da. Skal ha dem nuh! Tror jeg går for ris eller noe ) Takk for svar! 0 Siter
spirito Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Champinjonger, asparges, brokkoli, salat, mais, basmatiris, villris, loff, rundstykker, baguetter osv. Jeg hadde ikke brukt pasta i hverfall! Takker så meget! Da ble det hvitløksbaguetter og ris, sammen med sjampiser ) 0 Siter
Amiga Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Takker så meget! Da ble det hvitløksbaguetter og ris, sammen med sjampiser ) Har du rester er det veldig godt på brødskiva med margarin, indrefilet, nykværnet pepper og rå løk! :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Heh? Hadde du tenkt å ha kokte poteter ved siden av indrefilet? Skulle den være gjennomstekt også, eller? Hvorfor får sånne mennesker lov til å kjøpe indrefilet egentlig? 0 Siter
spirito Skrevet 13. juli 2002 Forfatter Skrevet 13. juli 2002 Heh? Hadde du tenkt å ha kokte poteter ved siden av indrefilet? Skulle den være gjennomstekt også, eller? Hvorfor får sånne mennesker lov til å kjøpe indrefilet egentlig? Ikke kokte, men bakte! Nei, kokte, er du gal mann! 0 Siter
Zirine Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Heh? Hadde du tenkt å ha kokte poteter ved siden av indrefilet? Skulle den være gjennomstekt også, eller? Hvorfor får sånne mennesker lov til å kjøpe indrefilet egentlig? Jeg er imot legalisering av indrefilet - bare sånn at det er sagt. 0 Siter
musikeren Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Ikke kokte, men bakte! Nei, kokte, er du gal mann! Godt! Nå begynte jeg å lure, var allerede i gang med å spore deg opp;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 13. juli 2002 Skrevet 13. juli 2002 Jeg er imot legalisering av indrefilet - bare sånn at det er sagt. Kloke ord! Indrefilet burde det være sertifikat på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.