Gjest Batman Skrevet 14. juli 2002 Del Skrevet 14. juli 2002 Heisann, hoppsann! Jeg er en gutt på 20 som lurer på noe angående et treningsopplegg. Til høsten tar studentlivet til, men jeg akter likevel å få tid til et nogenlunde fast treningsopplegg. Det siste året har jeg utelukkende trent kondisjon, da i form av løping/jogging og sykling. Jeg har gått ned sju kilo på sju måneder, og har dermed tapt en del styrke. Kondisjonen er derimot bedre enn noengang. Jeg spiser godt. Til høsten begynner jeg sannsynligvis med Ju Jitsu, og akter å trene dette to ganger i uka. I tillegg VIL jeg gjennomføre minimum én rein kondisjonsøkt i uka. (Løping, sykling...) Jeg har også bestemt meg for å trene styrke igjen, jeg føler at jeg må bli sterkere. Grunna begrensa med tid vil det dog kun være mulig å trene styrke én gang i uka. Phiew! Takk til deg som henger med ennå. Spørsmålet mitt er kort og godt: Hvor hardt skal jeg starte med styrketreninga? Skal jeg løfte med 100 % intensitet? Hvor mange øvelser burde jeg bruke, og evt. hvilke? Alt mottas med takk! (Forresten, én ting til: ved å trene kondisjon kun én gang i uka, i tillegg til Ju Jitsu-treninga, vil utholdenheten min synke drastisk? Jeg løper 3000 meter lett under 12 minutter.") Alt mottas med takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.