Gå til innhold

Krom mot godtesug??

Gjest Guro16

Anbefalte innlegg

Gjest Guro16

Hallo!

jeg er en 16 år gammel jente som har store problemer med å la være å spise godteri.. jeg spiser ihvertfall en sjokolade hver dag, og når jeg går inn i en butikk, klarer jeg ikke la være å kjøpe noe godt.. Selv om jeg er stappmett bare spiser og spiser jeg til det ikke er mer igjen.. Så leste jeg i et ukeblad at krom kunne hjelpe mot godtesug.. er det noen som har prøvd det og vet at det hjelper? jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å prøve det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slankern

Du kan jo prøve krom pikonilat. Du får kjøpt det på helsekosten. Jeg bruker det for tiden. Men husk at avehengighet kan også ha andre årsaker. Jeg merker at jeg kjøper sjokolade av vane og ikke fordi jeg nødvendigvis trenger det. Nå skal jeg slutte med det. Good luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svigers

Hei!

En bekjent er ernæringsfysiolog, og fortalte at for at krom skal virke skikkelig, må man ikke bare ta en tablett som pakningen sier, men 4-6 pr. dag fordelt på måltidene! Og da virker det også!!! Men det kan ta noen uker før virkningen inntreffer, så du må være tålmodig. Når ønsket virkning er oppnådd, kan du kutte ned til 2 pr. dag. Funker som en drøm på meg denne gangen når jeg tar flere tabeletter!! Nesten litt for bra når jeg tok 6 tabeletter, for jeg orket ikke tanken på søt smak i det hele tatt - og det blir jo litt vel ekstremt!? Så 4 pr. dag burde holde i massevis! Anbefaler forresten et merke som er litt billigere enn mange andre - det heter Chrom + 125, og merket er BIOSYM. Fåes på helsekosten!

Lykke til, men husk at litt godt skal man også ha!!!! ,o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...