Gjest gerimax kvinnen Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Noen som kan gi meg noe info om gerimax? Har begynt på dem pga av at jeg er sliten og har lite energi. Er 21 år. Trenger noe næring er 45 kg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsti Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Da jeg hadde eksamen i vår tenkte jeg at jeg skulle starte med Gerimax for å få mer energi til å lese. Men jeg fikk motsatt virkning, ble slapp og fikk en knallsterk hodepine... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Gerimax hadde ingen merkbar effekt på meg. Jeg tok det i lang tid før jeg ble gravid (da sluttet jeg, for det er ikke anbefalt at gravide bruker det). Og siden jeg ikke merket så mye fra eller til av de, så kuttet jeg dem ut for godt. Jeg brukte de blå pakningene med Gerimax, som altså inneholder dagsdoser med vanlige vitaminer og jern også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.