Olav1365380354 Skrevet 18. juli 2002 Del Skrevet 18. juli 2002 Hei, jeg trener 3-5 ganger i uken. Kombinasjon av utmarkssykling og styrketrening. Jeg har fått anbefalt et kosttilskudd som skal tas før trening. Det heter Dymetadrin Extreme og inneholder: Ephedra Extract - 300 mg L-Phenylalanine - 150 mg L-Tyrosine - 150 mg Caffeine - 100 mg Willow Bark Extract - 50 mg Magnesium Stearate, silica, geletin Det skal visstnok gi veldig mye mer energi til treningen. Kan du si litt om det er grunn til å tro at disse virkestoffene skal gi mer effektiv trening og høyere fettforbrenning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Det er nok en rekke kosttilskudd som hevder at de gir mer effektiv trening og øker fett-forbrenningen, og alle på et meget tynt grunnlag. Og dette stoffet føyer seg nok pent i rekken til disse. At det inneholder noen aminosyrer (byggestener i proteiner) og coffein og annet, endrer ikke på den oppfattning at et riktig kosthold for en idrettsutøver er tilstrekkelig. I noen idretter har vi fortsatt noen av verdens beste utøvere. De trener 2 og kanskje 3 økter pr. dag, og rikelig med rett mat og drikke er en av grunnstene for at de lykkes. Christine Helle på Olympiatoppen har skrevet flotte hefter nettopp om dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Det er nok en rekke kosttilskudd som hevder at de gir mer effektiv trening og øker fett-forbrenningen, og alle på et meget tynt grunnlag. Og dette stoffet føyer seg nok pent i rekken til disse. At det inneholder noen aminosyrer (byggestener i proteiner) og coffein og annet, endrer ikke på den oppfattning at et riktig kosthold for en idrettsutøver er tilstrekkelig. I noen idretter har vi fortsatt noen av verdens beste utøvere. De trener 2 og kanskje 3 økter pr. dag, og rikelig med rett mat og drikke er en av grunnstene for at de lykkes. Christine Helle på Olympiatoppen har skrevet flotte hefter nettopp om dette. Du har nok rett i at mange tilskudd er humbug. Men dette produktet som Olav spør om inneholder ephedrine og koffein. Og da føyer det seg ikke i blandt den lista... Ulovlig i norge forresten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmPhAziA Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Må si meg enig med legen, kosttilskudd er unødvendig så lenge du har et sunt og godt kosthold! Noe vi nordmenn som oftest er rimelig flinke til. Husk 5 om dagen du 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Må si meg enig med legen, kosttilskudd er unødvendig så lenge du har et sunt og godt kosthold! Noe vi nordmenn som oftest er rimelig flinke til. Husk 5 om dagen du bah.. dymetadrine extreme er ikke et KOSTtilskudd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.