Gjest Kvinne 33 Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Hei! Har hatt vondt i fingrene og knær og stortå(Bare på venstre side)rett ovenfor kneet og der brenner det og føles varmt og hovent men det er ikke hovent.Nedenfor kneet har jeg en liten kul i benet og den er hard!Våkner om natten da er det akkuratt som dyr som kryper i legg og lår.Var hos lege før sommeren og tok rtg av hender og raumat blodprøver men ikke no galt.Fikk noen piller og de hjalp men det slo ut på magen,fikk noen andre svakkere(for ledd)men de virket ikke no særlig.Så nå tar jeg paralgin og det er ikke no gøy syns jeg men jeg må jo for jeg har så vondt.Dette har jeg hatt i et år det er der i en uke eller to så kanskje får jeg noen dager"fri"Jeg har også hatt det sånn før men da har det bare vart noen dager også har det gått et år før det kom tilbake!Hva kan det være?Legen viste ikke for alle prøver var jo bra så han trodde kanskje det var fordi jeg har diabetes 2 men han viste ikke!Hjelp hva skal jeg gjøre?Føler meg som hypokonder når alle prøver var bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.